Marketing Report
12 maart 2024 | Screenforce TV Jaarrapport 2023 nieuws

12 maart 2024 | Screenforce TV Jaarrapport 2023

Dinsdag 12 maart presenteren we het Screenforce TV Jaarrapport 2023 en geven we antwoord op vragen als hoe het de TV-reclamemarkt is vergaan het afgelopen jaar en wat het nieuwe kijkonderzoek betekende voor de kijkcijfers in 2023.

Verder neemt Mathijs Bouman je traditiegetrouw mee in de economische verwachtingen voor aankomend jaar en Patricia Sonius van NMO vertelt meer over fase 2 van het vernieuwde Kijkonderzoek waarin online video een belangrijke rol speelt. And last but not least, geven de AI experts van NPO, RTL en Talpa Network inzicht in wat deze techniek voor TV adverteerders met zich meebrengt.

Screenforce voorzitter Allard Ruyl (Talpa Network) is de host van deze middag.

Datum: Dinsdag 12 maart
Tijd: 15.30 – 18:30 uur (16:00 – 17:15 presentatie TV Jaarrapport)
Locatie: Move Amsterdam

Ken jij iemand die geen uitnodiging heeft ontvangen maar voor wie de jaarcijfers wel interessant zijn? Stuur dan een email naar info@screenforce.nl en wij zorgen dat diegene alsnog een uitnodiging ontvangt.

Meld je hier aan

www.screenforce.nl

 

Lees ook:

De tien belangrijkste marketingtrends voor 2024 volgens Kantar

27-02-2024 | 13:32:00
AI vindt zijn weg en dat vraagt om nog meer inzicht in creativiteit. Verder zet de trend van het gebruik van aandacht en emotie verder door

[Interview] Michel van der Voort (Screenforce): Ik verwacht in 2024 herstel tv-reclamemarkt dankzij evenementen

19-02-2024 | 11:42:00
Michel van der Voort is directeur van marketingorganisatie Screenforce waar tv-reclame exploitanten als Ster, Ad Alliance (RTL Nederland) en Talpa Media Solutions (Talpa Network) alsmede andere broadcastes deel van uitmaken. We spreken hem over 2023 en 2024, de introductie van NMO, addressable reclame en andere marktontwikkelingen

[Screenforce] Wayne Parker Kent: Jongeren minder negatief over reclame en kijken veel tv/video

30-01-2024 | 17:04:00
Mediahuis, Wayne Parker Kent en MediaTest hebben vorige zomer de zevende editie van hun jaarlijkse Jongerenonderzoek gepresenteerd

[Screenforce] De kracht van creatie en de magie van afleiding

23-01-2024 | 11:04:00
Zowel Ad Alliance als Ster hebben onlangs onderzoeken uitgevoerd naar de effectiviteit van videocommercials

[Screenforce] Effectiviteit tv-commercial verschilt per dagdeel

09-01-2024 | 14:37:52
Het onderzoek borduurt daarop voort op de vraag in welke mate de context en creatie het effect van de tv-commercials bepalen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.