Marketing Report
180 Kingsday ontwikkelt campagne BMW

180 Kingsday ontwikkelt campagne BMW

Wat is rijplezier? De kern van het merk BMW laat zich niet in één zin vatten. In de door 180 Kingsday ontwikkelde campagne zien we daarom totaal verschillende expressies ervan. BMW-eigenaren leggen hun rijplezier uit in korte films die bijna aanvoelen als bekentenissen.

Wie rijplezier en BMW in één adem noemt, roept al snel beelden op van sportief rijdende bolides. En hoewel BMW's daar natuurlijk uitstekend toe in staat zijn, zit het rijplezier voor veel eigenaren toch in andere zaken. Dan gaat het eerder over de trots op het bezit en de liefde voor het vakmanschap waarmee de auto gebouwd is. Of, en dat is de kern van de nieuwe campagne, over wat je voelt als je BMW rijdt.

Sicco Beerda, Creative Director van 180 Kingsday: "We hebben de afgelopen maanden enorm veel plezier gehad in het boven water trekken van verhalen over rijplezier. Dan blijkt dat met name de anekdotes, bijzondere gewoontes en guilty pleasures zich heel goed lenen voor een campagne. Soms onverwacht, maar vooral heel écht BMW-rijplezier."

De campagne start in oktober 2018 en wordt ingezet in online video, banners, social en mobile advertising.

www.180kingsday.com
www.bmw.nl  

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief