19 september 2024 | Time to Make Sense Summit van Springbok agency
Hoe blijf je als merk of bedrijf maatschappelijk relevant terwijl de verwachtingen van je stakeholders in sneltempo veranderen? En hoe kun je bovendien zorgen voor positieve groei in deze disruptieve tijden?
Dat is het uitgangspunt van het Time to Make Sense-platform van Springbok. Ook dit jaar delen verrassende voortrekkers uit uiteenlopende sectoren hun inspirerende inzichten tijdens de Time to Make Sense Summit op 19 september in De Biesbosch in Nederland.
In een wereld die barst van de kennis en expertise over hoe we onze wereld duurzamer kunnen bouwen, zou je denken dat elk bedrijf op de duurzaamheidswagon springt. Op juridisch vlak ligt er een wetgevend kader met de Europese Green Deal. Er zijn de harde cijfers in onze ESG Compliance-rapporten. En toch blijft dit uit. Daarom wil Time to Make Sense aan CEO’s, ondernemers, marketeers en communicatiemensen zowel concrete handvaten als inspirerende inzichten aanbieden. Op de Time to Make Sense Summit worden ze verwelkomd op 19 september in het nationaal park De Biesbosch voor een verrijkende middag met talks, muziek, kunst en culinaire hoogstandjes voor meer positieve impact.
Sammy Colson, CEO van Springbok: “Tijdens onze Summit dagen we onze eigen sector en onze bedrijven uit om dieper te graven. We kijken naar onszelf: welke impact willen wij teweegbrengen in ons bedrijf of organisatie? Verwacht niet enkel de usual suspects. We duiken in een wereld vol nieuwe inzichten met visionaire AI-denkers die de fluisteringen van de natuur ontcijferen tot dynamische wetenschappers die verandering in gang zetten. Allemaal met één doel: bijdragen aan positieve groei voor jouw bedrijf, de mensen en onze planeet.”
Op het programma
- Sammy Colson - CEO Springbok - waarom merken moeten nadenken over hun positieve groei om relevant te blijven.
- Prof. dr. Valerie Trouet – dendrochronoloog - Wat bomen ons vertellen en wat we van ze kunnen leren voor de toekomst.
- AI-specialist Milan Meyberg - strateeg & futurist - Hoe reageer je als bedrijf op content die de natuur zelf plaatst?
- Bart Kleijzen - Brand Brand Strategist HEMA - Hoe zorg je ervoor dat mensen echt van je merk gaan houden?
Meld je aan via de website van de Time to Make Sense Summit
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:[Interview] Niek Kessels, Sharon de Graaf en Brenda Waegemaekers over de creatieve driehoek van Dawn
Peter Van Wijnaerde (CMO) en Antoine Houtsma in MT Springbok Agency
Springbok en Joe Public aan de slag voor Xerius
Tom Dehaes Brand & Campaign Strategist Springbok Agency
Dawn ontwikkelt campagne van de Baak met pleidooi voor intuïtie
Gepubliceerd door: Saskia van Weert