20 juni 2024 | OranjeBitterBallenBorrel! In Cannes!

20 juni 2024 | OranjeBitterBallenBorrel! In Cannes!

Woooooooeeeeeeeeeeaaaaaaaaaahhhhhhh! Dit wordt helemaal fantastisch!

De OranjeBitterBallenBorrel als de geweldige Nederlandse - Belgen ook welkom! - afsluiting van Cannes 2024.

Op donderdag 20 juni in en bij - hoe kan het ook anders - het café van de Embassy of Dutch Creativity.

De OranjeBitterBallenBorrel begint om 18:00 uur en valt daarmee samen met het laatste uur uitzending van Marketing Report Radio vanuit Cannes. Super tof natuurlijk! Trekken we je zó de uitzending in als je iets interessants hebt te vertellen!

Adres: Café La Boussole Carrée, 3 Rue la Fontaine, Cannes. Klik voor Google Maps. Vlak bij Palais en Boulevard de la Croisette (achter het Mariott).

Entree, drankjes en bitterballen: GRATIS!

Aangeboden door founding partners; YouTube agency AGE Media, KPN, FEBO, Natwerk, De Kuyper, Embassy of Dutch Creativity en Marketing Report. We zijn nog druk in gesprek, daar zal komende week nog een aantal founders bijkomen. 

Daar moet je natuurlijk bij zijn!

Aanmelden voor de OranjeBitterBallenBorrel

  • Stuur een e-mail naar kaarten@marketingreport.nl
  • Zet daarin de namen en e-mail adressen van de mensen die willen meedoen aan de borrel
  • Na onze bevestiging kunnen deelnemers vanaf maandag tot en met donderdag tussen 9:00 en 12:00 uur hun bandjes voor de OranjeBitterBallenBorrel ophalen bij de Embassy of Dutch Creativity

What a way to say good bye to Cannes 2024

Leuk als je erbij bent!

Peter | Bas | Eric-Jan | David

Deelnemerslijst

707 Brand Consult | AD BUSINESS | adtrackmedia | AGE Media | Alfred | Agency Enginers | Audiohuis | AS Watson | Clear Music | Copyright Power | Dentsu | DPG Media | Drbarefoot | FreeWheel | Happiness Amsterdam | ING | Jean Mineur Mediavision | Joe Public | KPN | Kult&Ace | Lab3 | Marketing Report | MarketingTribune | Mediahuis | MeMo² | N=5 | Natwerk | Nederlandse Loterij | No Label | Odido | Omnicom Media Group | PAKT | Somention | Springbok | Talpa Network | TBWA|NEBOKO | The Family | The Invaders | WPP | Your Second Opinion | ZIGT

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Heineken wint Gouden Leeuw dankzij Le Pub (Milaan) en Publicis (Dublin)

17-06-2024 | 23:08:00
Heineken heeft een Gouden Lion gewonnen met de campagne Pub Museums als Single Marketing Campaign Outdoor. Deze campagne heeft overigens meerdere zilveren lions gekregen

Media.Monks, Publicis/Le Pub, Dentsu Creative en TBWA\Neboko veel genomineerd op shortlists

17-06-2024 | 17:47:00
Media.Monks, Publicis/Le Pub, Dentsu Creative en TBWA\Neboko zijn veel genomineerd op de shortlists van de Cannes Lions

Dentsu Creative en Media.Monks winnen Zilveren Lion

17-06-2024 | 16:26:00
Dentsu Creative en Media.Monks winnen Zilveren Lion. Media.Monks won die in de categorie Outdoor, Special Build voor de campagne Sex Education 4 van Netflix die onder de noemer The Fucking Car is gevoerd

Sonic branding pubquiz in Cannes door TAMBR en Embassy of Dutch Creativity

17-06-2024 | 15:44:00
TAMBR en Embassy of Dutch Creativity organiseren op 20 juni de een pubquiz waarbij de winnaar beloond wordt met de TAMBR Sonic Branding Ninja Award.

[RAW Countdown to Cannes] Jeroen Icks, Joe Public

16-06-2024 | 07:00:00
RAW komt ook dit jaar met een mooie delegatie naar Cannes. Iedere dag stellen mensen uit de delegatie zich voor. 
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.