21 juni 2024 | Nederland - Frankrijk in Embassy of Dutch Creativity Cannes

21 juni 2024 | Nederland - Frankrijk in Embassy of Dutch Creativity Cannes

Op vrijdag 21 juni kunnen bezoekers van het internationale reclamefestival in Cannes de voetbalwedstrijd van Oranje tegen Frankrijk op een groot scherm bekijken in de Embassy of Dutch Creativity. De gezamenlijke handelsmissie van de Nederlandse creatieve industrie wordt dit jaar in een bar georganiseerd. Het doel van ‘In het hol van de Lions’ is verbinden en verbroederen, ongeacht de uitslag van de wedstrijd. 

Ruben Faber, eigenaar van rubenpaulruben: "Na een week netwerken in Cannes, is het heerlijk om even te ontspannen in de kroeg met oranje op een groot scherm. We nodigen ook onze Franse vakgenoten uit, want met hen samen kijken geeft de voetbalavond een extra dimensie."

Kyra Roest, founder van de Embassy of Dutch Creativity: "Combineer een reclamefestival in Zuid-Frankrijk, een Nederlandse handelsmissie in een kroeg en een EK-wedstrijd Nederland-Frankrijk en je hebt: een voetbalavond."

Productiehuis rubenpaulruben zorgt voor een passende outfit voor de bezoekers. De entree kost oveirgens 20 euro. Meer informatie is hier te vinden.

www.embassyofdutchcreativity.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Sonic branding pubquiz in Cannes door TAMBR en Embassy of Dutch Creativity

17-06-2024 | 15:44:00
TAMBR en Embassy of Dutch Creativity organiseren op 20 juni de een pubquiz waarbij de winnaar beloond wordt met de TAMBR Sonic Branding Ninja Award.

Anna Maria Vujinovic (ex-Ad Alliance) lanceert Untppd in Cannes

13-06-2024 | 09:23:00
Sessie over de kracht van verhalen, midden in de maatschappij staan en de impact hiervan op business en beeldvorming

Constantijn van Oranje aanwezig op Embassy of Dutch Creativity in Cannes

17-05-2024 | 09:15:34
Speciaal gezant van Techleap zal tijdens reclamefestival Nederlandse creativiteit en innovatie internationaal promoten

Stay Grounded treint voor de tweede keer naar Cannes Lions

07-05-2024 | 16:13:00
Stay Grounded geeft het startschot aan een campagne die bezoekers van het Cannes Lions festival oproept de trein te pakken naar Cannes

Meer Nederlandse adverteerders naar Cannes Lions Festival

02-05-2024 | 14:50:00
Was voorheen het festival in Cannes vooral een ontmoetingsplaats voor creatieven en reclamebureaus, de laatste jaren is er een verschuiving waar te nemen
 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.