3Q Digital sluit zich aan bij DEPT

3Q Digital sluit zich aan bij DEPT

3Q Digital, de innovatieve growth marketing agency voor merken als Pandora, Skechers, Titleist en Uniqlo, is een definitieve overeenkomst aangegaan om zich aan te sluiten bij DEPT.

Het 500-koppige team van 3Q Digital sluit zich aan bij het digitale bureau om samen wereldwijd diensten te leveren zoals data en engineering, creative automation en personalisatie. Om klanten te voorzien van één wereldwijde tech-stack, worden de oplossingen van 3Q Digital, waaronder Qontrol, geïntegreerd met het martech-platform Ada by DEPT na het sluiten van de transactie. Voortaan staat 3Q Digital bekend als 3Q/DEPT. Met deze voorgestelde combinatie ontvangen de aandeelhouders van 3Q Digital aandelen in DEPT.

Simpele structuren

Rob Murray, CEO van 3Q Digital: “DEPT bouwt een volledig geïntegreerd dienstenpakket met simpele structuren, snelheid, helderheid en persoonlijk contact. Met het bundelen van de krachten vergroten we ons vermogen om invloed uit te oefenen op de totale customer journey, dankzij de ondersteuning van DEPT’s experience, commerce, technology en creative services.”

Dimi Albers, CEO van DEPT: "Samen zijn we in staat om snelheid en schaalbaarheid te bieden aan onze klanten, dankzij talent, data en tech stack van het hoogste niveau. Voor ons betekent dit een grote stap vooruit in de VS, omdat het onze omvang zal verdubbelen en ons vermogen om marketing en tech te combineren in geïntegreerde teams voor klanten zal versterken. Dit is precies het geheim geweest van onze toonaangevende groei in Europa."

De voorgestelde transactie zal naar verwachting in het tweede kwartaal van 2022 worden afgerond en is onder voorbehoud van de gebruikelijke sluitingsvoorwaarden (inclusief goedkeuring van de mededingingsautoriteiten). De wereldwijde investeringsbank, Canacord Genuity, adviseerde 3Q Digital bij de transactie.

www.deptagency.com

www.3qdigital.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.