Marketing Report
3sixtyfive in actie voor Foute Kersttruiendag 2019

3sixtyfive in actie voor Foute Kersttruiendag 2019

Influencermarketingagency 3sixtyfive  verzorgt dit jaar strategie, concept en uitvoering voor de derde editie van Foute Kersttruiendag, een actie voor Save the Children.

Op maandag 4 november werd op het Veronicaschip in Amsterdam het startsein gegeven voor de campagne voor Save the Children’s Foute Kersttruiendag. Zo’n 20 influencers werken dit jaar mee aan deze campagne en roepen heel Nederland op om op 13 december 2019 voor het goede doel een foute kersttrui aan te trekken. Liza Sips, Domien Verschuren en Kelly Caresse zijn slechts enkele van de influencers die zich achter het goede doel scharen en meerdere doelgroepen gaan inspireren mee te doen.

Foute Kersttruiendag is in het leven geroepen door Save the Children, 's werelds grootste onafhankelijke kinderhulporganisatie, om aandacht te vragen voor kinderen in nood. Door de samenwerking met 3sixtyfive wil het goede doel zoveel mogelijk zichtbaarheid creëren rondom deze actie en deze speciale dag claimen.

John Meulemans, Founder & Strategy Director 3sixtyfive: “De tijd van stand-alone influencermarketingcampagnes moeten we achter ons laten. Zowel onderzoek als eigen ervaring wijst erop dat geïntegreerde campagnes effectiever zijn. Wij hebben voor deze campagne de strategie en het concept voor onze rekening genomen. De influencers gaan iedereen overtuigen een foute kersttrui te dragen op 13 december en geld in te zamelen voor kinderen in nood.”

www.savethechildren.nl
www.3sixtyfive.co

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief