Marketing Report
ABN AMRO breidt campagne uit met podcast over de toekomst

ABN AMRO breidt campagne uit met podcast over de toekomst

ABN AMRO lanceert een podcastserie, waarin ze met experts, ervaringsdeskundigen en klanten in debat gaat over de toekomst. De podcast is ontwikkeld door N=Content en sluit aan op de strategie van ABN AMRO, Banking for better, for generations to come, waarin de bank samen met haar klanten kijkt hoe ze haar dienstverlening kan verbeteren op weg naar een duurzame toekomst.

De podcast krijgt hiermee een centrale rol in de campagne. De eerste aflevering wordt gelanceerd onder de Beeldbankieren-campagne voor de zakelijke markt, waarin de podcast onder meer wordt aangejaagd door middel van radiocommercials. Een quote leidt de problematiek in, waarna de oplossing van de bank volgt. Voor meer verdieping van het onderwerp wordt verwezen naar de podcast.

Tanja Bom, hoofd communicatie & media ABN AMRO: “Als bank hebben we ons tot doel gesteld om na te denken over een betere toekomst. Dat kunnen we niet alleen. We doen dit daarom altijd samen met onze klanten en experts. Zo ontstaan op basis van inzicht, belofte en bewijs onze proposities. Met deze podcast willen we luisteraars meenemen op deze reis, hen deelgenoot maken van de verschillende perspectieven en onze dilemma’s hierbij. Zo geven we meer verdieping van onze boodschap.”

In de podcast gaat Nicole Terborg in gesprek met een divers panel aan opiniemakers. Ze doet dit aan de hand van stellingen rondom actuele thema’s, zoals ondernemen in crisistijd, de woningmarkt en digitalisering. Elk panellid heeft een andere visie op het onderwerp van de aflevering, wat zorgt voor een spannend debat.

www.abnamro.nl
www.nis5.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief