Marketing Report
ABN Amro start campagne voor Tikkie: Lekker in de Flow

ABN Amro start campagne voor Tikkie: Lekker in de Flow

ABN Amro heeft een door Havana Harbor (onderdeel van Candid) ontwikkelde reclamecampagne gelanceerd voor het eigen merk Tikkie. Mediamonk produceerde daarbij de campagne met de slogan Lekker in de Flow.

De campagne wordt ondersteund door een soudtrack van Willem de Bruin, ook bekend als Willy van The Opposites. In de merkcampagne wil Tikkie zich profileren als meer dan alleen een betaalverzoek tussen consumenten, maar ook een oplossing zijn voor bedrijven. De proposities Tikkie Check en Tikkie Terug zijn daartoe geïntroduceerd om betalingen in de horeca en cashbackacties mogelijk te maken. 

Fabienne Jungerhans, Commercial Director Havana Harbor: “Met Tikkie blijft betalen makkelijk en leuk. Deze boodschap komt terug in alle brand campagnes die we met Tikkie hebben gemaakt. Diezelfde optimistische boodschap zit ook in Lekker in de Flow. Naast beeld, is muziek het perfecte medium om deze boodschap over te brengen. De track van Willem geeft de campagne precies de juiste dimensie.”

Moreno Kensmil, Head of Marketing van Tikkie: “Van boodschappen doen met voordeel tot het snel afrekenen van je lunch op weg naar een volgende afspraak. Met onze app willen we dit leuker en makkelijker maken, zodat je snel weer verder kunt met andere zaken. Oftewel: hou Tikkie bij de hand, dan blijf je in de flow. De tune is niet alleen erg aanstekelijk en vrolijk, maar brengt ook al onze proposities optimaal ten gehore.”

De campagne is te zien en horen via online, radio en online radio

.
Adverteerder: ABN AMRO - Tikkie | Reclamebureau: Havana Harbor (part of Candid) | Productiehuis: Mediamonks | Post-productie: Mediamonks | Mediabureau: MediaCom & Storm Digital, Part of Accenture Interactive | Muziek: Willem de Bruin & Morien van der Tang (Morgan Avenue) | Geluid: Morien van der Tang

www.abnamro.nl
www.tikkie.me

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief