
Aanmelden nieuwsbrief
01-11-2020 10:39:00 | Door: Nico Scherphuis | hits: 79081 | Tags:Schrijf je hier in voor de Marketing Report Nieuwsbrief. In de Marketing Report Nieuwsbrief staat het belangrijkste nieuws op gebied van marketing, aangevuld met interviews, columns, fora, analyses en marktdata. Deze nieuwsbrief versturen wij op alle werkdagen rond het middaguur.
Marketing Report voldoet aan de AVG | Algemene Verordening Gegevensbescherming. Uw data worden alleen gebruikt voor het versturen van de Marketing Report nieuwsbrief, worden zorgvuldig opgeslagen en worden nooit verstrekt aan derden.
Aanmelden nieuwsbrief
* indicates required
Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief
Volg Marketing Report op Twitter
Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn
Vacatures in media- en marketingcommunicatie
Zoeken.
Advertentie.
Marketing Report Radio.
Nicole Freid is directeur marketing en innovatie bij HAK en haktivist, oftwel iemand die zich inzet voor de missie van HAK: mensen te helpen elke dag meer groente en peulvruchten te eten en het stimuleren van lokale en duurzame teelt... luister dit interview hier terug
Arno de Jong is CMO bij de Nederlandse Loterij, waar onder meer de Staatsloterij onder valt. Hij stond vorig jaar in de top tien van DeMarketing100. Bij Marketing Report Radio spreken we hem over de toetreding tot de markt van digitale kansspelen en meer... luister dit interview hier
Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business
Nederlands MediaNetwerk TV.
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten vinden purpose steeds belangrijker, merken moeten toegevoegde waarde bieden
We spreken met Dolly van den Akker, CEO van MPG Group: “Wij wilden graag terechtkomen bij een bedrijf dat echt wilde bouwen aan contentmarketing. Er waren meer dan vijftien gegadigden en uiteindelijk kwam er een shortlist waaruit Globitas naar voren kwam. Samen met mijn financieel directeur en Globitas zijn we aandeelhouder geworden. We zijn nu 14 maanden en twee overnames verder...
Kijk dit boeiende video-interview hier
[Interview] Paul Römer: Radio en televisie leven anno 2020 meer dan ooit
Wij spreken met Paul Römer, Managing Director Radio en Televisie bij Talpa Network: "Mijn eerste opdracht bij Talpa Network was de radio- en televisietak dichter bij elkaar te brengen. Wij geloven dat creativiteit zich niet laat beperken tot één mediumtype. De meerwaarde zit in verhalen vertellen over verschillende platformen. Neem de Top 4000, die luister je op Radio 10 maar kun je ook zien op televisie. De grootste uitdaging voor mij voor 2021 is dit soort crossplatform projecten goed van de grond te krijgen...
Kijk dit boeiende interview hier
Nederlands MediaNetwerk TV is powered by Quadia
Meest gelezen.
[Column] Dina-Perla Portnaar: Pr mag flink worden opgepoetst en op het podium worden gezet
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2021?
Maiko Valentijn CEO GroupM; Tessa van der Starre CEO MediaCom
Ashwin Murli en Mark Schoones lanceren MIX: bureau met radicale focus op waarde toevoegen
[Interview] Wouter van der Pauw: Huidige tijd vraagt om creativiteit over alle mediakanalen heen
Archief Nieuwsbrieven.
Jorieke de Vries | Georgette Schlick | Ingrid Timmer | René Zeedijk
BrandBase lanceert Jungle Cup; eerste plasticvrije, thuis composteerbare wegwerpbeker
Paul Alberts (BrandBase): fusie VEA en IAB is een bijster slecht idee
Als je voorop wilt lopen, zul je als marketeer ook op buikgevoel moeten vertrouwen