Marketing Report
Abovo Maxlead haalt Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten en Overijssel/Gelderland binnen

Abovo Maxlead haalt Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten en Overijssel/Gelderland binnen

Abovo Maxlead heeft het modemerk Oger, de producent van koffiecups De Koffiejongens, het cadeukaartenbedrijf Cadeau Concepten en de provincies Overijssel en Gelderland binnengehaald als klanten.

Abovo Maxlead zal adviseur worden van deze merken en helpen met verschillende on- en offline oplossingen. Bij De Koffiejongens ligt de focus op het versterken van hun naams- en productbekendheid. Cadeaubon.nl, het online startpunt voor alle cadeaukaarten van de consument, wil hun positie in de markt verder uitbouwen. Overijssel en Gelderland zullen wij helpen met het informeren en betrekken van de inwoners van deze twee provincies.

Björn Hillerström, CCO OGER: “Wij staan bekend om onze unieke winkel beleving. Onze wens is om die beleving ook in een online wereld te kunnen vertalen. Of je nou fysiek of online bij ons winkelt, het bijzondere van OGER en onze producten wil je ook digitaal op een persoonlijke wijze ervaren. Wij hebben gekozen voor de diensten van Maxlead, omdat er een persoonlijke klik is, ze bewezen resultaten hebben op omnichannel vlak en daarin met oplossingen komen die aansluiten op onze wereld”. 

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead : “Wat een lijst van mooie namen. Wij zijn erg trots dat al deze vijf organisaties hun vertrouwen uitspreken en wij hen kunnen gaan helpen hun doelen te realiseren. Wederom zijn het hele diverse bedrijven met ieder hun eigen uitdagingen. Juist die verschillen maken het voor onze collega’s zo leuk om voor deze klanten te werken. Alle merken willen winnen en wij begeleiden ze daar heel graag bij.”

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief