Marketing Report
Acteur en ondernemer Everon Jackson Hooi lanceert merk IAMTORO

Acteur en ondernemer Everon Jackson Hooi lanceert merk IAMTORO

Acteur/ondernemer Hooi heeft voor de campagne van zijn boxershortmerk IAMTORO, dat staat voor wilskracht, modellen gezocht met verhalen over obstakels die ze hebben overwonnen en waar ze sterker uit zijn gekomen. Aan zijn oproep werd massaal gehoor gegeven; zo sieren onder andere een collega GTST-acteur en een Syrische vluchteling op het campagnemateriaal.

Modellen met een verhaal

IAMTORO is ervan overtuigd dat echte verhalen meer kracht hebben dan alleen een mooi plaatje en startte daarom de zoektocht naar ambassadeurs die vanuit hun volharding een verhaal vertellen dat anderen inspireert. Het merk kiest er voor geen professionele modellen in te zetten, maar echte mannen met bijzondere verhalen. Een goed voorbeeld doet volgens Everon volgen. Aspirant-modellen konden zich via social media aanmelden. Uit de vele aanmeldingen zijn twaalf jongens voor de campagneshoot geselecteerd. Hun verhalen zullen middels portretvideo's via social media worden gedeeld.

Daniël

Onder de aanmeldingen zit Daniël die op zijn veertiende in zijn eentje Syrië ontvluchtte om zo uit handen van het leger te blijven, dat jongens verplicht mee te vechten. Na een lange en levensgevaarlijke tocht door Syrië en Turkije belandde hij uiteindelijk in Nederland. Nu, tweeënhalf jaar later, spreekt Daniël goed Nederlands, is hij zijn studie aan het afronden, werkt hij en doet vrijwilligerswerk.

Daniël: “Als je in jezelf gelooft is alles mogelijk.”

Hooi: “Daniël heeft zoveel ellende achter de rug, maar staat krachtig en positief in het leven. Hij is het ultieme voorbeeld van wilskracht en doorzettingsvermogen. En dat is precies waar IAMTORO om draait.”

Max

GTST-acteur Max Willems ging ook uit de kleren voor Everon. De achttienjarige Max heeft in zijn jonge leven geleerd om te gaan met prestatiedruk en hoe belangrijk het is je eigen pad te durven bewandelen.

Hooi: “Max is door schade en schande wijs geworden, maar is er ijzersterk uitgekomen. Ook zijn verhaal is buitengewoon inspirerend.”

Lancering

Op 2 september wordt IAMTORO officieel gelanceerd met een spectaculair event bij de Hangar in Amsterdam. Tijdens dit event zal de collectie die naast boxershorts bestaat uit caps en T-shirts, voor het eerst volledig aan het publiek worden getoond. Uiteraard zullen de twaalf IAMTORO-modellen ook acte de presence geven.

www.iamtoro.shop

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief