Marketing Report
Afrojack kiest Media Tornado voor pr

Afrojack kiest Media Tornado voor pr

Media Tornado verzorgt per direct de internationale publiciteit rondom de nieuwe single Hero van Afrojack (Nick van de Wall) in samenwerking met David Guetta. Het nummer zal ten gehore gebracht worden tijdens de interval-act van de finale van het Eurovisie Songfestival 2021 op 22 mei in Rotterdam.

Naast het Benelux medialandschap neemt Media Tornado de publiciteit op zich in onder meer Europa, Amerika en Mexico.

Marieke Wijnmaalen, mede-eigenaar van Media Tornado: “We hebben eerder samengewerkt met Team Afrojack voor het verjaardagsfeest No Place Like Home en de zoektocht naar talent met de  Global Remix Battle. Wij zijn erg trots dat we de samenwerking mogen voortzetten op internationaal niveau met de single release van Hero. We werken niet alleen aan meer exposure voor de nieuwe single, maar ook aan Afrojack’s interval-act tijdens Eurovisie Songfestival.”

Onder de naam Music Binds Us verzorgt Afrojack samen met Nederlandse toptalenten Glennis Grace en Wulf, begeleid door een jong klassiek orkest, de interval-act. Het is de eerste keer in de geschiedenis dat een dj die act verzorgt. Het Eurovisie Songfestival wordt jaarlijks door meer dan 200 miljoen mensen in 41 landen bekeken.

www.mediatornado.nl
www.afrojack.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief