Marketing Report
Albert Heijn lanceert jaarabonnement Mijn Albert Heijn Premium

Albert Heijn lanceert jaarabonnement Mijn Albert Heijn Premium

Albert Heijn introduceert een omnichannel-abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen besparen op hun dagelijkse uitgaven. De lancering van Mijn Albert Heijn Premium is voor de supermarkt een volgende stap in de digitalisering van het klantprogramma van Albert Heijn.

Met Mijn Albert Heijn Premium vergroten klanten hun persoonlijk voordeel. Voor 12 euro per jaar kunnen zij als Premium-lid tot meer dan honderd euro besparen. Het abonnement bestaat onder meer uit 10 procent korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles, tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen per week en 10 procent korting op de Albert Heijn Bezorgbundel.

Marit van Egmond, algemeen directeur van Albert Heijn: “De Bonuskaart bestaat meer dan twintig jaar en is omarmd door miljoenen klanten. Met de Albert Heijn-app groeide ons bonusprogramma verder tot een plek waar je inspiratie opdoet, boodschappenlijstjes maakt, online bestelt en meedoet aan onze spaarprogramma’s. Nu zetten we een innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma. Met dit abonnement willen we klanten extra in de watten leggen. Of je nu in de winkel boodschappen doet of online bestelt, met Mijn Albert Heijn Premium krijgt je toegang tot nog veel meer voordeel en gemak."

Met Mijn Albert Heijn Premium geeft Albert Heijn invulling aan de samenwerking met de andere merken van Ahold Delhaize in Nederland. Binnen het abonnement krijgen klanten korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.

www.ah.nl
www.aholddelhaize.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief