Marketing Report
Alfred ontwikkelt Beter Horen-campagne

Alfred ontwikkelt Beter Horen-campagne

MullenLowe Alfred maakt een campagne voor Beter Horen. In de commercial zien we een energieke man die beschrijft hoe hij met volle teugen van het leven geniet. Niet toevallig draaien alle situaties om gehoor: een muziekje in de auto, een goed concert, natuurgeluiden, saxofoon spelen. Het blijkt een intakegesprek bij Beter Horen, waar een audicien de zojuist beschreven wensen meeneemt bij het afstemmen van het toestel.

Dorenda Nefkens, marketingdirecteur bij Beter Horen: "Uitstelgedrag is tekenend voor onze categorie. De stap naar een hoortoestel voelt voor veel mensen als een teken dat ze oud en hulpbehoevend worden. Een beeld waarin niemand zich wil herkennen. Toch houden veel hoorzorgcampagnes dit beeld onbedoeld in stand. Een afdronk als 'ik kan weer meepraten' of 'blijf erbij horen' onderstreept bij potentiële klanten vooral het schrijnende gevoel van hun huidige gebreken. In haar nieuwe campagne legt Beter Horen daarom niet de nadruk op het probleem, maar op de eindwaarde: genieten van een goed gehoor."

De campagne wordt uitgerold op tv, online video, display, social, print en POS.

Credits:
Titel: Beter Horen Hoorprofielen 30 | Klant: Beter Horen | Verantwoordelijk bij klant: Dorenda Nefkens, Michel Kriatkow & Yoeni Kuyper | Product: Beter Horen | Bureau: MullenLowe Alfred | Creatie: Jan-Willem Smits & Maxim van Rijs | Account: Sanne Tolsma & Irene Spronk | Strategie: Paul van Kuilenburg | Agency producer: Carmen Ramsaran | Productiemaatschappij: Hazazah | Regisseur: Bram van Alphen | Producer: Lex Szanto | Lighting cameraman/D.O.P: Myrthe Mosterdman | Editing: Govert Janse | Motion Graphics designer: Jurre Lüken (ALFRED) | Muziek: Massive Music | Soundstudio: Good Sounds | VFX/Compositing: Postoffice | CGI/3D animation: Postoffice | Color Correction: Captcha!

www.alfred.nl 
www.beterhoren.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief