Marketing Report
Alfred ontwikkelt Wakkerliglijn voor SNS

Alfred ontwikkelt Wakkerliglijn voor SNS

Nederland ligt na Prinsjesdag wakker van zorgen over geld. SNS staat klaar, vandaag zelfs ’s nachts.

We kunnen de dag na Prinsjesdag niet om de invloed van prijsstijgingen, inflatie en hoge energierekeningen op ons dagelijks leven heen. Het houdt Nederland dag én nacht bezig. Daarom bedacht Alfred voor SNS de Wakkerliglijn: voor iedereen die wakker ligt met zorgen over geld. De campagne is vandaag te zien in dagbladadvertenties, social advertising en online video.

24 uur lang

Vanaf woensdag 21 september 08.00 uur staan medewerkers van SNS 24 uur lang klaar voor Nederland via: 030- 633 3000. Maak je je zorgen over het betalen van de boodschappen, energierekeningen en/of de woonlasten? Ieder moment van de dag én nacht kan heel Nederland bellen met de bank. Ook na deze 24 uur blijft SNS – net als altijd - iedere dag bereikbaar van 08.00-21.00 en zijn de 200 winkels door het hele land open tot 18.00 uur (alleen gesloten op zondag).

Menselijk geluid


Angela Eijlander
, directievoorzitter van SNS: “Als Nederland niet slaapt, dan wij ook niet. Al meer dan 200 jaar staat de mens bij ons op de eerste plaats. In deze onzekere tijden, willen we extra benadrukken dat we er zijn. Het zit in ons DNA om om goed naar mensen te luisteren en dan advies en tips te geven. Op dit moment moet iedereen de zeilen bijzetten en wij kunnen daarbij helpen. We willen niet dat mensen blijven rondlopen met hun vragen of zorgen. Als ze in gesprek gaan, kunnen we samen zoeken naar oplossingen.”

Credits

SNS: Maartje Bersi, Peggy Kaal, Miranda van Damme | Bureau: Alfred International/Freddy

www.sns.nl
www.alfred.nl

www.freddy.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.