Marketing Report
Ard van der Wal naar Bravoure

Ard van der Wal naar Bravoure

Ard van der Wal versterkt het team van digital design agency Bravoure als Digital Director. Hij maakt de overstap van Employer Branding Agency Radancy (voorheen Maximum), waar hij sinds 2013 werkzaam was als Director of Design & UX.

Ard van der Wal heeft meer dan twintig jaar ervaring in het digitale veld. Na het afronden van zijn hbo bachelor in Communicatie is hij meteen aan bureauzijde gaan werken. Hij heeft ervaring opgedaan bij verschillende digital design bureaus, waaronder Fabrique en Philips Design. Ook had hij een eigen bureau waar hij als creatief partner werkte voor mooie klanten als T-Mobile, Kawasaki en Bosch. In zijn meest recente rol als Director of Design & UX hield hij zich voornamelijk bezig met het zoeken naar interactie met de juiste doelgroep via effectieve vormgeving op digitale platforms. Zo heeft hij onder andere voor Werkenbijdefensie.nl gewerkt, een van de grootste werkenbij platformen van Nederland. Interactie van de bezoeker met het platform speelde een grote rol, zowel middels het aanbieden van de juiste informatieve content als mogelijkheden om gepersonaliseerd advies te krijgen.

Ard van der Wal: “De ambitie en visie van Bravoure daarin komen naadloos overeen met de wijze waarop ik tegen het vak aankijk. Complexe processen, communicatie of interactie makkelijk én relevant willen maken is iets waar we beiden voor gaan. Als het er niet alleen geweldig uitziet maar ook moeiteloos werkt, dan creëer je iets heel waardevols voor je doelgroepen. En zo ook voor je opdrachtgevers. Ik kijk ernaar uit om de krachten te bundelen met Jeroen Disch (Design Director) en Matthijs Tielman (Strategy Director) om met vernieuwende strategieën en concepten tot (ogenschijnlijk) eenvoudige oplossingen te komen.”

Kim Krauwel, Managing Director bij Bravoure: “Toen ik vroeg wat Ard van der Wal graag wilde bereiken, vertelde hij dat hij altijd moeilijke dingen makkelijk wil maken. Hierin bleken wij meteen een match: Hij is in staat complexe content platformen voor grote merken simpel te maken. Deze kennis sluit goed aan bij de ambities van Bravoure.”

www.bravoure.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief