Marketing Report
Azerion lanceert game The Smurfs: Ocean Cleanup  

Azerion lanceert game The Smurfs: Ocean Cleanup  

Mediaplatform Azerion lanceert The Smurfs: Ocean Cleanup. De game is ontwikkeld door Azerion en IMPS/Lafig en is de start van Azerions-campagne om samen met NL Cares en de Surfrider Foundation aandacht te vragen voor de vervuiling van de oceaan en bij te dragen aan een oplossing.

In het spel krijgen spelers van elke leeftijd beloningen voor het opruimen van de oceaan.

Erol Erturk, Executive VP Games & Strategic Partnerships bij Azerion: “Het is echt een eer om de game te ontwikkelen met de smurfen. De smurfen staan bekend om hun zorgzaamheid. Het maakt niet uit waar je vandaan komt of welke leeftijd je hebt, iedereen is opgegroeid met de smurfen en weet hoeveel ze zich om de natuur bekommeren. Daarom zijn ze ambassadeurs van de 17 Sustainable Development Goals (SDGs) van de Verenigde Naties en de hoofdpersonen in onze game om aandacht te vragen voor dit immense probleem in de wereld.”

Kyra Steegs, CSR Director bij Azerion: “Met deze game benadrukken we de essentiële noodzaak om oceanen schoon te maken en gebruiken wij als Azerion onze creativiteit en wereldwijd bereik om mensen aan te moedigen om samen verantwoordelijkheid te nemen voor de staat van onze wereld. Dit is een Smurfende kans die we niet mogen laten liggen!”

The Smurfs: Ocean Cleanup is nu beschikbaar op alle gamingplatformen van Azerion.

http://view.ceros.com
www.azerion.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief