B2C Europe lanceert merkcampagne met Kumpany en BetterMatter

B2C Europe lanceert merkcampagne met Kumpany en BetterMatter

25-03-2021 14:43:50 | Door: Saskia van Weert | hits: 1531 | Tags:

B2C Europe lanceert een brandmovie. Merkactivatiebureau Kumpany en haar videolabel BetterMatter tekenden voor de campagne-ontwikkeling voor de internationale logistieke e-commerce dienstverlener.

De geanimeerde brandmovie is het startschot van een social videocampagne die in vier talen in meer dan tien landen gaat draaien.

 

Martijn van der Geer, CCO van B2C Europe: “Wij werken voor grote internationale webshops en platforms uit alle continenten met bestemming Europa. We willen onze naamsbekendheid nog meer vergroten bij wereldwijd opererende e-commerce merken. Hiervoor zijn we met Kumpany aan de slag gegaan voor de marketingcommunicatiestrategie en onze brandmovie.  Dit is het startschot van een meerjarige strategie die we samen gaan uitrollen.” 

Jasper Admiraal, Managing Director van Kumpany en BetterMatter: “We kregen van B2C Europe de opdracht om een onderscheidende brandmovie te maken, die kan worden doorontwikkeld naar een online-marketingcommunicatiecampagne. We hebben qua campagnestrategie gekozen voor een animatie movie die de vertaling vormt van de diensten en customer journey van B2C Europe. Naast de brandmovie zetten we ook pre-rolls en bumper ads in voor de uitgebreide social campagne, en leveren we een doorvertaling naar diverse huisstijlmiddelen.”

Credits:

Klant: B2C Europe | Verantwoordelijk bij klant: Denise Snel, Martijn van der Geer | Bureaus: Kumpany en BetterMatter | Business owner: Jasper Admiraal | Creative owner: Auke van Rossum | Strategie/concept: Joey Hullegie | Content creative: Floris Kruijer | Project Management: Soetkin Verbeek | Productie: Studio Whoohoo!

www.kumpany.nl
www.bettermatter.com
www.b2ceurope.eu







Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.