Marketing Report
BK start campagne merkidentiteit Gemaakt voor het Leven

BK start campagne merkidentiteit Gemaakt voor het Leven

Op dinsdag 14 september start BK met een grootschalige campagne om de merkidentiteit Gemaakt voor het Leven te presenteren aan het publiek, met onder andere een speciale website, online video’s, aangepast verpakkingsdesign, pr en een influencercampagne.

BK is al 170 jaar een begrip in de Nederlandse keuken met pannen in alle soorten en maten. Om het oer-Hollandse merk ook bij de nieuwe generatie thuiskoks onder de aandacht te brengen, laat BK zien klaar te zijn voor een nieuwe kooktoekomst. Met een visie die krachtig uitdraagt waar BK voor staat: verbinding, herinneringen en lekker eten. Met pannen die gemaakt zijn voor het leven.

Laura Burger, marketingmanager van BK: “Onze pannen worden al jarenlang generatie op generatie doorgegeven. Daarbij zien we momenteel dat gezinssamenstellingen en leefstijlen aan het veranderen zijn. Wat echter niet verandert, is de verbinding die eten teweegbrengt. Het koken, het gerecht en het samen eten zorgt voor verbinding met elkaar. En wat je leefstijl of situatie ook is: BK biedt altijd de passende pan. Een pan die gemaakt is voor het leven.”

Gemaakt voor het Leven staat dan ook voor de lange levensduur. Denk hierbij aan BKpannen die al 20 tot 30 jaar meegaan. Gemaakt voor het Leven staat ook voor alle dagelijkse eetmomenten, alle verschillende levens- en kookstijlen en de speciale en belangrijke momenten in het leven. Ten slotte staat Gemaakt voor het Leven voor het leven om ons heen; de zorg voor de planeet. Dit uit zich onder andere in duurzame pannen waarbij de klassieke antiaanbaklagen van de BK-pannen zijn vervangen door een duurzame, PFAS-vrije keramische antiaanbaklaag.   

Strategie en executie zijn in handen van DEPT, HappyLife PR verzorgt de pr.

www.bk.nl
www.deptagency.com
www.happylifepr.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief