Marketing Report
Baderie kiest Burst als digitaal partner

Baderie kiest Burst als digitaal partner

Baderie kiest voor het digital agency Burst. Als resultaat van deze samenwerking zal de nieuwe website Baderie.nl voor komende zomer online worden geplaatst. Het doel van de nieuwe website is om potentiële en bestaande klanten een betere ervaring te bieden.

Baderie, onderdeel van IGM, bestaat sinds 1979 en is met 48 filialen, één van de succesvolste formules in badkamers, sanitair en wellness van Nederland. Baderie heeft haar eigen vakmensen in huis, die alles van A tot Z realiseren.

De komende jaren zal op basis van een digitale roadmap de verschillende digitale touchpoints doorontwikkeld worden. Op basis van (klant)data zullen nieuwe inzichten worden verkregen en gebruikt om de verschillende touchpoints te optimaliseren. Op die manier kunnen we (potentiële) klanten zo goed mogelijk met de diensten en mogelijkheden van Baderie kennis laten maken.

Patrick Boom, CCO bij Burst: "We zijn erg blij met het partnership met Baderie. Door de juiste inzet van data, creativiteit en technologie verwachten wij een grote impact te maken op de gebruikerservaring en daarmee de business van Baderie."

Tessa Post, marketing communicatie manager bij IGM: "Vanaf het eerste moment bleek dat Burst goed in staat was onze nieuwe strategie te vertalen in een digitale strategie. Met de nieuwe website zijn we beter dan ooit in staat gekwalificeerde leads te leveren aan onze filialen. Door de geïntegreerde aanpak verwachten wij met elkaar mooie stappen te zetten.”

www.burst-digital.com
www.baderie.nl

www.igmholding.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief