Marketing Report
Batavus kiest voor Alfred en lanceert de Actieradius actie

Batavus kiest voor Alfred en lanceert de Actieradius actie

Het 115-jarige Batavus, onderdeel van Accell Nederland, lanceert deze week haar nieuwste campagne. Met de actieradius actie mengt Batavus zich in de strijd om de e-bike koper. Vorige maand werd bekend dat in 2018 voor het eerst de verkopen van e-bikes de verkoop van de reguliere fiets heeft overtroffen. Daarom kan ook Batavus niet achterblijven. Voor de ontwikkeling van deze campagne werd Alfred als partner betrokken.

Pamela Slettenaar, Head of Marketing Benelux bij Accell: “We waren opzoek naar een partner die niet alleen op korte termijn deze campagne kon ontwikkelen, maar ook een strategisch sterk bureau die ons kon helpen met een lange termijnstrategie. Samen met Alfred willen we het merk Batavus de komende jaren weer relevant gaan maken voor de fietsende consument.”

De campagne draait om de Actieradius actie waar kopers van een e-bike van Batavus tijdelijk een gratis upgrade krijgen van hun accu. De campagne is te zien op televisie, online, social en print.

Eddy Salfischberger, Managing Director Alfred: ”Met deze actie kom je letterlijk verder met de e-bikes van Batavus. Zo ver, dat zelfs een proefrit met een nieuwe Batavus e-bike nogal lang kan duren…"

Campagnefilm

Credits

Opdrachtgever: Batavus/Accell Nederland | Verantwoordelijk bij klant: Pamela Slettenaar, Linda Platvoet, Thecla Schaeffer | Bureau: Alfred International | Strategie: Paul van Kuilenburg | Art Director: Luuk van de Put | Copywriter: Jurre van de Ven | Account: Mark de Leeuw, Sanne Tolsma | Agency producer: Elise Hagedoorn | Productie: Alfred Productions | Regisseur: Kevin Boitelle | DOP: Noël Schoolderman | Editor: Emiel Nuninga | Muziek/Soundstudio: Lennert Hunfeld | Design: Jorn Slotboom (Alfred) | Grading: De Grot | Mediabureau: MediaXplain*

www.alfred.nl   
www.batavus.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.