Marketing Report
Bestuur IAB breidt uit met vijf leden

Bestuur IAB breidt uit met vijf leden

IAB Nederland breidt het bestuur uit van vijf naar negen leden. Joris Lak van Albert Heijn, Dominiek van Essen van Mopbro, Sandrine Koopman van Microsoft, Stefan Havik van DPG Media en Atva van Zanten van  MindShare treden toe tot het bestuur.

De vernieuwing en uitbreiding zijn het gevolg van het aankomend vertrek van de bestuursleden Laurens van der Heijden van DPG media en Mascha Driessen van Microsoft, die ruim zes jaar actief een bijdrage aan het bestuur hebben geleverd.

Nathalie Peters, voorzitter IAB Nederland: “Met het nieuwe bestuur hebben we een framework gedefinieerd van de topdomeinen waarop we de markt willen ondersteunen: privacy & data-ethiek, accountability, consument, marketingtechnologie en media & creatie. De kennis en ervaring waar ieder van hen over beschikt is enorm, zij weten als geen ander wat organisaties nodig hebben in de digitale transformatie en wat er speelt binnen alle consolidaties in de markt. Achter de schermen van de vereniging zijn ze al enige tijd actief, om zo de overdracht van de vertrekkende bestuursleden perfect te laten verlopen. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat hun komst zal leiden tot nieuwe inzichten en oplossingen die voor fundamentele verbeteringen voor de sector gaan zorgen.”

De portefeuilles zijn als volgt verdeeld:

 

www.iab.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief