Marketing Report
BetterMatter en Addurance ontwikkelen campagne Lendex

BetterMatter en Addurance ontwikkelen campagne Lendex

 Videobureau BetterMatter en digital marketing & media agency Addurance hebben de online branding campagne ontwikkeld voor fintech scale-up en online kredietverstrekker Lendex. 

De campagne bestaat uit diverse social video’s en display ads, die de komende weken online te zien zijn. Zodra retailers weer volledig open mogen, gaat ook de activerende offline-campagne van start. 

Miglena Dobreva, CEO van Lendex: “Lendex is een ambitieuze Nederlandse fintech die stevig aan de weg timmert om marktleider te worden in consumentenkrediet op onze eigen manier. We willen krediet verstrekken transparanter maken. Bij ons kunnen consumenten online duidelijkheid krijgen of zij hun aankoop kunnen realiseren. Zelfs als je bij de keukenwinkel of de autodealer in de showroom staat, is in een volledig digitaal proces te zien of je het laatste stuk van je aankoop gefinancierd krijgt. Onze campagne is erop gericht om meer consumenten te informeren over onze diensten en interesse bij hen te wekken om onze handige calculator op de Lendex site te gaan checken.”

Jasper Admiraal, Managing Director Kumpany en BetterMatter: “Vanuit onze samenwerking met digital marketing & media agency Addurance zijn wij begonnen met een Lendex-merkmanifest om de sturing van de marketingcommunicatie helder te krijgen. Aansluitend hebben we een campagne concept ontwikkeld, die de tone of voice en scripts hebben bepaald. BetterMatter heeft vervolgens het campagnemateriaal geschoten, zoals social video en display ads, en de POS-materialen gemaakt voor bij de fysieke retailpunten. Alles is erop ingericht de propositiebekendheid van Lendex op korte termijn te vergroten.”

BetterMatter is onderdeel van merkactivatiebureau Kumpany.

www.bettermatter.com
www.addurance.com
www.lendex.nl  
www.kumpany.nl

Abonneer je op onze nieuwsbrief