Marketing Report
Big Shots en Basic Fit komen met campagne Go For It nieuws

Big Shots en Basic Fit komen met campagne Go For It

Contentbureau Big Shots heeft de najaarscampagne voor Basic Fit verzorgd. De merkbelofte Go For It wordt via de campagne voorgesteld aan het publiek.

Basic-Fit en Big Shots ontwikkelden op basis van de door merkbureau VBAT gecreëerde merkbelofte de campagne. Met als credo Dat bepaal ik zelf wel baseert de campagne zich op een aantal vooroordelen binnen sport en gezondheid.

De media, samenleving, en ons drukke leven dwingen ons om te kiezen tussen dingen waar we van houden, aldus de sportschoolketen. We moeten sporten, gezond eten, een geweldig lichaam hebben en onszelf continu blijven ontwikkelen. Met deze campagne zegt Basic-Fit: genoeg! Basic-Fit wil iedereen aansporen om zelf te bepalen wat zijn definitie van fit is.

Erica Van Vonderen-Hahn, International Marketing & E-Commerce Manager Basic-Fit: “Je fit voelen is niet gedefinieerd door maat of vorm, een strakke kont of het drinken van groene smoothies. Er bestaat geen absolute fit norm of fit kader waarin iemand wel of niet valt. Het gaat uiteindelijk om je fit en gelukkig voelen en wat dat betekent verschilt per persoon. Ons doel is om iedereen te inspireren fit te worden; op welke manier dan ook. Geen regels. Geen druk. Iedereen bepaalt het zelf!"

De campagne is gelanceerd in de vijf landen waar Basic-Fit actief is: Nederland, België, Frankrijk, Luxemburg en Spanje. Naast twee tv-commercials zijn er een uitgebreide socialmediacampagne, radiospots en online video ontwikkeld.

www.basic-fit.com
www.bigshots.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief