Marketing Report
Bikkelhart kiest CX Company voor optimalisatie conversational commerce

Bikkelhart kiest CX Company voor optimalisatie conversational commerce

Digital sales- en servicebureau Bikkelhart en CX Company, operationeel in geautomatiseerde en intelligente klantconversaties, gaan een samenwerking aan. Bikkelhart gaat het conversation platform Digital CX inzetten om conversational commerce-oplossingen effectiever te realiseren voor haar klanten.

Bikkelhart kiest voor CX Company vanwege de uitgebreide mogelijkheden van DigitalCX en het bewezen trackrecord. Het conversation platform is robuust en kanaalonafhankelijk. Het vereenvoudigt het ontwerpen van dialogen en bevat toepassingen voor zelflerend vermogen. 

Als specialist in personalisatie en optimalisatie is Bikkelhart nu in staat om voor iedere organisatie eenvoudig AI-gedreven conversational interfaces, digitale assistenten en slimme chatbots te ontwikkelen op basis van relevante dialogen vanuit context en profielinformatie.

Laurens Hutten, oprichter van Bikkelhart: “Met het oog op de toekomst ben ik blij dat de samenwerking met CX Company nu geformaliseerd is. Wij zien conversational commerce als een belangrijke ontwikkeling in online commercie. Door deze partnership kunnen wij hier op de juiste manier invulling aan geven. Zo kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen bij het realiseren van een optimale klantreis en een hogere conversie.”

Dirk Jan Dokman, CCO van CX Company: “De consument is gewend om via het kanaal van zijn keuze snel de juiste informatie te krijgen. Om realtime relevante dialogen met online bezoekers te ondersteunen, is het nodig dat dit op geautomatiseerde en intelligente wijze gebeurt. Wij weten uit ervaring dat Bikkelhart professionele services op ons platform biedt, om een zo goed mogelijke klantreis voor hun klanten te realiseren.'

CX Company en Bikkelhart hebben tevens de ambitie uitgesproken om samen innovatieve toepassingen te ontwikkelingen op het gebied van online verkoop en serviceconcepten.

www.bikkelhart.com
www.cxcompany.com  

 

Meld je hier aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Abonneer je op onze nieuwsbrief