Marketing Report
Blauw Gras maakt campagne Wildlands

Blauw Gras maakt campagne Wildlands

Begin mei is de campagne van Wildlands Adventure Zoo Emmen live gegaan. Het social bureau Blauw Gras is verantwoordelijk voor strategie, concept en creatie. De strategie van de campagne is tweeledig, waarbij in de eerste fase awareness wordt gecreëerd door een tv-campagne. Tegelijk wordt er online de diepte in gegaan met verschillende formats die inspelen op beleving binnen Wildlands.

Hans Poppelaars, marketingmanager bij Wildlands: "Met deze campagne willen we benadrukken dat Wildlands een dierenpark is waar heel veel te doen is, en je de dieren écht van dichtbij kan beleven. Er zijn avontuurlijke routes door het park, waarbij er veel interactie tussen mens en dier mogelijk is."

Met deze campagne wil het dierenpark top-of-mind komen voor een dagje uit. Bart Visser, creative director bij Blauw Gras: "Een dagje Wildlands is voor een avonturier én geschikt voor jonge kinderen. In deze campagne leer hoe je naar dieren kijkt, en helpen we mensen zoveel mogelijk uit hun bezoek te halen. De social kanalen zullen de komende maanden worden gevuld met beestachtig toffe content."

Wildlands kwam enkele maanden geleden negatief in het nieuws door tegenvallende resultaten en de gemeente Emmen die de noodlijdende dierentuin met 20 miljoen euro extra aan belastinggeld redde van de ondergang.

www.wildlands.nl
www.blauw-gras.com

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief