Blauw Gras gekozen voor digitale campagnes van de Hartstichting

Blauw Gras gekozen voor digitale campagnes van de Hartstichting

02-12-2020 17:59:00 | Door: David de Jong | hits: 1717 | Tags:

Blauw Gras is door de Hartstichting gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van digitale campagnes. De samenwerking wordt begin 2021 afgetrapt met meerdere campagnes waaronder een merkcampagne.

Dideke van Lieshout, Manager Digital & Customer Interactions van de Hartstichting: “Met een gedegen strategische aanpak en verfrissende creativiteit bewijst Blauw Gras veel expertise in huis te hebben. Dat geeft ons het vertrouwen om samen ons merk en onze digitale strategie verder te ontwikkelen. Bijkomend voordeel is dat we op deze manier gebruikmaken van de verschillende expertises binnen Ace, waar Blauw Gras onderdeel van is.”

Erik Wiese, oprichter van Blauw Gras: “De Hartstichting is een van de meest vooruitstrevende NGO’s van Nederland. De ambitie om de transitie te maken naar digital first onderstreept dit. Wij kunnen niet wachten om deze stap samen met de Hartstichting te gaan maken.”

www.blauw-gras.com
www.hartstichting.nl


Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.