Marketing Report
Blyde verzorgt pr-activiteiten Best Wool

Blyde verzorgt pr-activiteiten Best Wool

Blyde heeft een overeenkomst gesloten met Best Wool voor de verzorging van de pr-activiteiten. De samenwerking tussen Best Wool en Blyde Benelux werd afgetrapt met de lancering van Monasch tijdens de 58e editie van Salone del Mobile in Milaan. Blyde Benelux ondersteunt de expositie die Best Wool ontwikkelde voor de Dutch Design Week 2019 getiteld Roll with us. Een productie die tot stand gekomen is in samenwerking met designbureau Studio RENS. Best Wool hoopt samen met Blyde Benelux wol als basismateriaal voor interieuritems op de kaart zetten en Monasch en de white label-activiteiten van Best Wool in de kijker te spelen bij het grote publiek.

Beide bedrijven zeggen een gedeelde focus te hebben op duurzaamheid, verantwoord ondernemen en innovatie waarmee die de doorslag gaf voor Best Wool voor de keuze van Blyde Benlux als pr-bureau. Yvar Monasch, eigenaar van Best Wool: "Best Wool kijkt vooruit en past zich niet aan aan de trend, maar probeert deze te zetten."

Lorette der Kinderen, Managing Director Blyde Benelux: "Bij Blyde gaan we voor een positive footprint worldwide. We zijn daarom groot fan van de missie van Best Wool om een natuurproduct als wol op een voetstuk te zetten en circulariteit de nieuwe norm te maken. Best Wool is hiermee een voorbeeld voor andere bedrijven in de industrie."

www.bestwoolcarpets.com
www.blyde.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief