Marketing Report
Bo-Rent kiest voor Abovo

Bo-Rent kiest voor Abovo

Bo-Rent is gestart met een campagne om de naamsbekendheid te verhogen en heeft daartoe Abovo als partner gekozen. Bo-Rent is met 3.000 auto’s een grote en onafhankelijke autoverhuurder. Bo-Rent beschikt over meer dan 75 locaties, verspreid door heel Nederland. Bo-Rent is onderdeel van de Bo-Mij Groep. Deze groep bestaat uit Bo-Rent autoverhuur, Self-Storage, Skytrain Hoogwerkerverhuur en Bo-Mij groothandel.

Bo-Rent richt zich zowel op de zakelijke als op de particuliere markt. Om de naamsbekendheid te verhogen is er een billboardcampagne ingericht in samenwerking met RTL Nederland. Hiermee wordt bereik en inhoudelijke bekendheid opgebouwd binnen de diverse doelgroepen. Er zijn een aantal varianten gemaakt, waarbij de verschillende te huren autotypes worden getoond en de belangrijkste usp’s naar voren worden gebracht: gemak en kosten. Daarnaast wordt search optimalisatie ingezet om het website bezoek te stimuleren.

Frank Borgeld van Bo-Rent vertelt: "Wij willen met behulp van deze campagne werken aan onze naamsbekendheid. Abovo ondersteunt ons door met behulp van media breder zichtbaar te zijn in de markt en de doelgroep aan te spreken om hiermee Bo-Rent nog beter op de kaart te zetten."

Sander Bakker, Account Director bij Abovo Media: “Bo-Rent autoverhuur is voor veel mensen een bekend merk. Vanuit gemaks- en kostenoogpunt zijn zij de beste partij. Dit willen we bij een brede doelgroep overbrengen door middel van deze campagne. Deze media-inzet vormt de aftrap van onze samenwerking, waarbij we toewerken naar een multimediale strategie”.

www.borent.nl
www.abovomedia.nl

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief