Marketing Report
Born05 Group benoemt Hannes van Raaij tot Integrated Business Director

Born05 Group benoemt Hannes van Raaij tot Integrated Business Director

Hannes van Raaij is op 1 augustus 2020 als Integrated Business Director gestart bij Born05 Group. In zijn rol is Hannes van Raaij medeverantwoordelijk voor het ontwikkelen van een overkoepelende propositie, de begeleiding van grote geïntegreerde klanten en het stimuleren van de samenwerking tussen verschillende disciplines binnen de groep.

Rogier IJzermans, CEO Born05 Group: “We zijn met Born05 Group aan het bouwen aan een soort bureaugroep in Nederland, waar we organisaties in de volle breedte kunnen begeleiden middels communicatie, digitale producten en diensten. Naast autonome groei bij de bureaus binnen de groep, zien we steeds meer behoefte in de markt aan geïntegreerde oplossingen over de bureaus heen. De aansturing hiervan vereist een veelzijdig profiel, wat we in Hannes van Raaij hebben gevonden. Hannes van Raaij is zo’n schaap met vijf poten, waarvan er naar mijn idee niet veel rondlopen. We zijn erg blij dat hij zich aansluit en mee gaat bouwen aan onze bureaugroep. Ondanks het coronavirus blijft de groeistrategie van de Born05 Group onveranderd we bouwen stevig door aan het volledig geïntegreerd aanbod van digital & social business en de verbreding van de groep met media, data, performance en technology.“

Hannes van Raaij, Integrated Business Director bij Born05 Group: “Ik heb gezien dat de eenheid tussen afdelingen bij opdrachtgevers is afgenomen en daarmee ook in het bureaulandschap. Digitalisering vanuit de automatiseringsgedachte ligt inmiddels achter ons en is randvoorwaardelijk geworden. Om onderscheidend te blijven is het merk weer aan de beurt, en moeten we zorgen dat de actieve merkbelofte en de customer experience naadloos op elkaar afgestemd zijn. Echte Connected Brands bouwen! Het geïntegreerd denken brengt voorwaartse beweging voor alle ondernemingen, en de nieuwe lichting connected CEO’s en CMO’s vraagt om een hernieuwde aanpak om hun merken en business verder uit te bouwen. De combinatie van het denken vanuit een actieve merkpositionering, deze tot leven brengen en te houden in alle uitingen, interacties en proposities, en het begeleiden van organisaties in deze digitale en merk transitie, is waar ik al jaren in geloof en is ook een gedeelde visie met Born05 Group. Het was daarom ook liefde op het eerste gezicht!”

Hannes van Raaij heeft hiervoor in verschillende strategische management functies gewerkt bij digitale bureaus, zoals Lost Boys (nu Publicis One), Clockwork, Burst en Triple. Hij begeleidde daar grote digitale merktrajecten voor organisaties als Vodafone, Audi, CitizenM en Interpolis.

www.born05.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief