Marketing Report
Bronzen Loekie-winnaars aan de slag bij Fitzroy nieuws

Bronzen Loekie-winnaars aan de slag bij Fitzroy

Het team dat onlangs een Bronzen Loekie won, is terug bij reclamebureau Fitzroy. Als Creative Directors gaan Nik Sluijs en Joey Boeters nauw samenwerken met Mischa Schreuder. Fitzroy groeit nationaal en internationaal verder door, waardoor deze stap logisch is. Tussen 2014 en 2015 werkten zij ook al bij Fitzroy. 

Met de Creative Directors wil Fitzroy marketeers niet alleen helpen met hun above-the-line activiteiten, maar ook met ideeën die in de timeline van hun doelgroep terecht komen.

De tweeworden verantwoordelijk voor onder andere ANWB, Playstation, Naïf Good Care en EuRail. Sluijs en Boeters werkten eerder bij Wunderman Thompson. Daarvoor werkten zij bij INDIE en Duval Guillaume. Naast de Bronzen Loekie, wonnen zij ook een Gouden Leeuw in Cannes en verschillende awards bij D&AD, Eurobest, CCB en ADCN.

Joey Boeters: “Wij willen bijdragen aan de groei en zorgen dat Fitzroy nog meer een logische keus wordt voor merken die met de tijd mee willen gaan. Met spraakmakende en onderscheidende ideeën, maar ook door te helpen bouwen aan een creatieve cultuur.”

Nik Sluijs: “Fitzroy is één van de weinige bureaus die zich naast communicatie, ook met productontwikkeling en business-ideeën weet te onderscheiden. Van naamgeving en identiteit tot campagnes en zelfs eigen producten. Je ideeën zo breed kunnen toepassen is niet alleen leuk, het zorgt ook dat je merken effectiever kunt helpen.”

Mischa Schreuder: "Nik en Joey hebben keer op keer bewezen dat ze voor zowel grote klanten zoals Holland Casino, ING en PLUS goed werk kunnen maken, maar ook spraakmakend werk voor bijvoorbeeld Tele2 en het Rode Kruis. Het zijn ondernemende creatieven die hun eigen klanten gaan krijgen, zodat we deze nog persoonlijker kunnen bedienen. Marketeers willen snel, maar vooral snel met goede mensen. We zijn blij dat Nik en Joey weer terug zijn."

www.fitzroy.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief