Marketing Report
Bruut Amsterdam en Jalt ontwikkelen Maatjes gezocht voor Oranje Fonds

Bruut Amsterdam en Jalt ontwikkelen Maatjes gezocht voor Oranje Fonds

Bruut Amsterdam en reclamebureau Jalt hebben samen de campagne Maatjes gezocht ontwikkeld voor het Oranje Fonds.

Jalt onderzocht op welke manier deze doelgroep kan worden bereikt en welk verhaal er verteld moet worden om het goede doel volledig tot zijn recht te laten komen. Bruut Amsterdam nam de volledige productie van de multimediale campagne voor haar rekening.

De campagne is bedoeld voor zowel televisie, radio, online als sociale media. Samen met het creatieve team van Jalt ontwikkelde en produceerde Bruut Amsterdam een televisiecommercial van 25 seconden, een radiocommercial, verschillende films voor sociale media en twee verdiepingsverhalen van ongeveer twee minuten waarin de emotie, puurheid en echtheid van de verhalen en de karakters centraal staan.

Maatjes Gezocht is een campagne van het Oranje Fonds met als doel Nederlanders te verbinden tijdens en na deze moeilijke periode

Credits:
Bureau: Jalt | Creatie: Tom de Hooge & Boris Bugter | Account: Sjoerd Reijnen & Benthe Boersma | Productie: Bruut Amsterdam | Regie: Cassandra Offenberg | Productie: Charlotte Spronk

www.oranjefonds.nl
bruut.amsterdam
www.jalt.nl

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief