Marketing Report
Bux komt met tweede internationale televisiecommercial

Bux komt met tweede internationale televisiecommercial

Bux heeft een tweede internationale televisiecommercial gelanceerd voor Bux Zero, de commissievrije beleggingsapp van Bux. De productie van de televisiereclame is een vervolg op waar de vorige commercial ophield. Waar in de vorige commercial Nick Bortot, oprichter van Bux, voor levensgrote Bux letters zijn verhaal deed, keren de Bux-letters nu terug op verschillende locaties in het land.

Stevan Zmiric, Senior Creative bij BUX: “Met de nieuwe televisiecommercial hebben we de draad opgepakt waar we de vorige keer gebleven waren. De herkenbare Bux-letters schitteren ook weer in deze reclame en keren als een rode draad terug gedurende de reclame. Door middel van vervaardigde kunststof letters en visuele nabewerking, zijn de Bux-letters door heel Nederland te zien. Daarnaast vonden we het belangrijk om vanuit Bux het verhaal te laten vertellen. Alle acteurs die in de commercial te zien zijn, zijn medewerkers van Bux en er zijn ook bijrollen door Bux Zero beleggers vervuld. Het resultaat is een televisiecommercial die authentiek en volwassen aanvoelt, zonder in te boeten aan levendigheid.



De reclame van Bux is in samenwerking met de Amsterdamse productiemaatschappij Fast Forward tot stand gekomen. Thomas Melgers (Fast Forward) deed de regie. Opnieuw is het een productie geworden met een grote inbreng vanuit Bux zelf. Vanuit Bux zijn Kamiel van Eeuwijk (Senior Creative Designer) en Stevan Zmiric (Senior Creative) betrokken geweest bij het concept en de creatie.

www.getbux.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief