Marketing Report
CMOtalk en Embassy of Dutch Creativity bundelen krachten in Cannes nieuws

CMOtalk en Embassy of Dutch Creativity bundelen krachten in Cannes

Tijdens de komende editie van de Embassy of Dutch Creativity organiseert CMOtalk een inhoudelijk programma gericht op topmarketeers en CMO’s. Doel van de Cannes CMO Experience Masterclass is om deelnemers te prikkelen met een sterk inhoudelijk programma en kennis te maken met nationale en wereldwijde CMO’s. De masterclass biedt sprekers, interessante keynotes en entertainment. Het international reclamefestival vindt na twee jaar plaats in Cannes van maandag 20 tot en met vrijdag 24 juni 2022.

Eerste sprekers bekend

De eerste sprekers van de Cannes CMO Experience Masterclass zijn inmiddels bekend: consumentenpsycholoog Dr. Cathrine Boyd, Arjan Dijk, CMO van Booking.com en Raja Rajamannar, CMO van Mastercard.

Cathrine Boyd is verbonden aan de Anglia Ruskin University en richt zich o.a. op de rol van aanraking bij productervaring, multisensorische perceptie, consumentenbeslissingen en esthetische waarneming.

Arjan Dijk is CMO van Booking.com. Booking.com is een van de grootste succesverhalen van internet en een schoolvoorbeeld van digitale innovatie. In de huidige fase van de ontwikkeling van het merk leidt Arjan het proces om de data-driven marketinginspanningen van het merk te verrijken met een extra laag van inclusieve en meer emotionele storytelling.

Raja Rajamannar is bekend van de Wall Street Journal bestseller “Quantum Marketing”. Hij zal tijdens zijn keynote stilstaan bij multisensory branding en de CMO’s deelgenoot maken hoe de exponentiële snelheid van nieuwe technologieën marketing voorgoed verandert.

Klaas Weima
, Oprichter van CMOtalk en Managing Director en oprichter van Energize: “We zijn heel blij met de toezegging van Cathrine Boyd, Arjan Dijk en Raja Rajamannar als keynote sprekers tijdens de Cannes CMO Experience Masterclass. Het zijn stuk voor stuk doorgewinterde professionals met een eigen kijk op het vakgebied. Ik weet zeker dat deze sprekers de deelnemers tot verrassende, nieuwe inzichten zullen laten komen.”

Cannes CMO Experience Masterclass

De driedaagse Cannes CMO Experience Masterclass is alleen toegankelijk voor senior marketing executives met relevante ervaring op het gebied van marketing, communicatie en creativiteit. Er zijn slechts 30 plaatsen beschikbaar.

Klaas Weima: “Tijdens het Cannes CMO Experience Masterclass-programma verkennen we samen met onze partner Adobe letterlijk en figuurlijk - alle zintuigen en onderzoeken we de impact op effectieve marketingcommunicatie. Het wordt een unieke ervaring om kennis op te doen, geïnspireerd te raken en je netwerk als CMO te onderhouden en uit te breiden.

Programma gericht op topmarketeers


De ambitie van de Embassy of Dutch Creativity en CMOtalk is om Nederlandse creatieve industrie en topmarketeers samen te brengen en internationaal te promoten, daarom is besloten de samenwerking met CMOtalk aan te gaan.

Kyra Roest
, Initiatiefnemer van de Embassy of Dutch Creativity en oprichter van AD.Business: “De samenwerking met een platform als CMOtalk past naadloos bij de ambitie van onze handelsmissie, want als er één netwerk relevant is voor CMO’s dan is het CMOtalk wel. We zijn heel blij om hierin als Embassy of Dutch Creativity samen met CMOtalk op te trekken.”

Deelname exclusief voor CMOs

De Cannes CMO Experience Masterclass is alleen toegankelijk voor senior marketing executives met relevante ervaring op het gebied van marketing, communicatie en creativiteit. CMOtalk-leden betalen 2.250 euro overige deelnemers betalen 2.950 euro inclusief een TGV-treinreis.

www.cmotalk.nl

www.embassyofdutchcreativity.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief