Marketing Report
[CMTA] Axioma: Dromen nieuws

[CMTA] Axioma: Dromen

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022 | www.cmta.nl

Of het nu gaat om contentmarketing, een campagne of magazine... Communicatie draait om het maken van contact. Écht contact. Dat moet maximale impact genereren. Met diepgaande doelgroepinsights, een authentiek verhaal, eigen geluid en unieke content brengt Axioma organisaties en merken in contact met hun doelgroep. Écht in  contact.

Elevator Pitch

We kruipen, zetten onze eerste stapjes, fietsen, rijden... Vanaf het eerste moment bewegen we om vrij te zijn. En aan die vrijheid, om te bewegen en te kunnen blijven bewegen, werkt Welzorg elke dag. Of het nu gaat om een hulpmiddel of aanpassing aan woning of auto. Iedereen verdient de vrijheid zich te kunnen bewegen. De focus binnen de contentstrategie ligt dan ook op wat er nog wél kan. En dat je wereld niet stopt bij het krijgen van een hulpmiddel? Dat bewijzen de doorzetters in de videoserie "Dromen van…"

Briefing

Welzorg is leverancier van mobiliteitshulpmiddelen zoals rolstoelen, scootmobielen en driewielfietsen en specialist in het aanpassen van woningen en auto’s. En hun  doelgroep? Dat zijn mensen zoals jij en ik, alleen die met een tegenslag te maken hebben gekregen en daardoor in een rolstoel belanden of een ander hulpmiddel nodig hebben om zich te kunnen bewegen.

Er verandert veel als je (opeens) in een rolstoel belandt, een scootmobiel nodig hebt of noodgedwongen gebruik moet maken van een ander hulpmiddel. Dit betekent echter niet dat je bepaalde dromen hoeft op te geven. Je wereld stort misschien in op dat moment, maar er is nog zoveel te bereiken. Soms heb je alleen even dat steuntje in de rug nodig om dat in te zien, moet je net de juiste mensen tegenkomen en geïnspireerd worden om die langgekoesterde droom waar te maken.

Strategie | Aanpak | Resultaat

Dat je wereld niet stopt bij het krijgen van een hulpmiddel? Dat bewijzen de doorzetters in de videoserie "Dromen van…" Elke aflevering portretteren we een persoon die, ondanks een tegenslag, zijn of haar droom is blijven najagen of een nieuwe uitdaging heeft gevonden die hem of haar drijft. Denk aan een koffiebar eigenaar in een rolstoel, leraar, verpleegkundige, paralympisch sporter of een persoon die -vanwege beperking – een nieuw afstandsdoel heeft gesteld.

De focus ligt voornamelijk op de echte man of vrouw, zoals jij en ik. De mensen die hun droom hebben kunnen waarmaken in een alledaagse functie of met een alledaags iets.  Daartussen past zeker ook af en toe een verhaal van een exoot, zoals een CEO of iets vergelijkbaars. Zolang het maar authentiek is. Puur. Herkenbaar. In de videoserie belichten we hoe die tegenslag impact heeft gehad op deze persoon, maar vooral hoe de droom weer is gaan leven én hem/haar door een moeilijke heeft gesleept. De tegenslag krijgt aandacht, maar de focus zal vooral liggen op de wilskracht om weer op te staan uit dat dal én zo de droom te kunnen verwezenlijken.

www.welzorg.nl/klanten-vertellen/
 

Dit is een inzending voor Content Marketing | The Awards 2022

Content Marketing | The Awards vormen een grootse en feestelijke erkenning voor de beste contentmarketing cases, de beste expertise op gebied van creatie en distributie en de beste mensen en partijen in het vakgebied.

The Medals worden toegekend voor uitstekende kennis en kunde op expert-onderdelen van contentmarketing. De categorieën zijn verdeeld in twee groepen: Creatie, Vorm & Concept en Distributie, Promotie, Conversie & Data.

www.cmta.nl


Lees ook:

[CMTA] Social Inc: De kracht van durven kiezen

[CMTA] Com&co: Agency Life

[CMTA] MPG: Rabobank & Elektrificatie

[CMTA] Familyblend x KPN: Digitaal Opvoeden

[CMTA] M2Media: Hoe Schiphol de zakelijke reiziger opnieuw voor zich won

 

Partners CMTA

 






 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief