Marketing Report
Campagne Haust van start

Campagne Haust van start

Haust heeft samen met ZIGT en Joe Public Take-Away Advertising een campagne ontwikkeld om de bekendheid te vergroten en het eten van een Haust-toastje onlosmakelijk verbinden met het borrelmoment. In de campagne zijn mensen te zien die op allerlei vrolijke momenten Haust-toast eten.  

De campagne is vanaf te zien op televisie middels billboarding. Daarnaast  wordt de campagne ondersteund met Digital Out of Home, met audience data, rondom Point of Sales locaties.

Credits:

Joe Public Take-Away Advertising | Strategie: Sanne Nobel | Creatie: Ruben van Dijk en Mats Wilke| Account: Corinda van Zandwijk| Productie: Joe Public Shoot | Producer: Sandra Derogee| Fotografie: Arthur Mebius. ZIGT: Strategie: Jack van den Burger| Account & media-advies: Lisanne van den Heuvel, Tessa Schalk, Rianne Plant & Frank Meiland | Haust: | Group R&D and Category Management: Tom Vogel | Brandmanager Haust: Miriam van der Kooij – Hurkmans.

www.zigt.nl
www.haust.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief