Marketing Report
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt ledenwervingscampagne De Correspondent nieuws

Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt ledenwervingscampagne De Correspondent

Het in 2013 opgerichte journalistieke platform De Correspondent is een door haar leden gefinancierd platform. Inmiddels is De Correspondent niet meer weg te denken uit het journalistieke landschap. Om de ledenwerving een nieuwe impuls te geven heeft De Correspondent aan Ceci n’est pas un bureau gevraagd een campagne te ontwikkelen.

Vanaf oprichting heeft De Correspondent zich geprofileerd met journalistiek die zich richt op mensen die verder willen kijken dan de waan van de dag. Dat is tot op de dag van vandaag het uitgangspunt voor de correspondenten die schrijven over de grote thema’s van deze tijd, gedreven door persoonlijke drijfveren en stuwende vragen. Door middel van diepgravende stukken die onzichtbare structuren blootleggen wil De Correspondent het publieke debat kantelen. Oftewel een ander licht werpen op fundamentele (soms onuitgesproken) aannames in het publieke debat over een thema.

Voor de leden/lezers betekent dit een verrijking omdat ook de eigen blik kantelt. En dat is precies wat de campagne van Ceci n’est pas un bureau trefzeker en kernachtig verbeeldt. De campagne, ontwikkeld door Ceci’s creative directors Sikko Gerkema en Jeroen van Zwam zal de komende weken te zien zijn in socials en op online platforms.

Credits

Opdrachtgever: De Correspondent | Marieke van den Hoek (commercieel manager) | Jan Bruin (campagne manager) | Anna de Roest (engagement redacteur) | Creatie: Ceci n’est pas un bureau | Sikko Gerkema | Jeroen van Zwam | Fotografie: Crush Brussel | Executive producer: Camille Cieters | Fotograaf: Fred Labeye |Animatie: Volstok Brussel | Creative director: Wouter Sel | 3D animator: Bas Vaerewyck | Photoshop post: Lennert Coryn


www.cecinestpasunbureau.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief