Marketing Report
Chaudfontaine fusion nu ook zonder bubbels

Chaudfontaine fusion nu ook zonder bubbels

Na de introductie van Chaudfontaine fusion, natuurlijk mineraalwater met een smaakje, introduceert Coca-Cola Nederland deze zomer een koolzuurvrije variant.

Chaudfontaine fusion still is in twee smaakvarianten verkrijgbaar: Citroen & Limoen en Watermeloen & Meloen. De bubbelvrije variant is in de supermarkt duidelijk te herkennen aan de donkerblauwe dop en het blauwe logo, de koolzuurhoudende fusion heeft een lichtgroene dop en een groen logo.

Chaudfontaine fusion bestaat uit natuurlijk mineraalwater dat afkomstig is uit de thermale bron bij het Belgische plaatsje Chaudfontaine. Het water krijgt een lichte fruitsmaak dankzij de toevoeging van natuurlijke aroma's. De Chaudfontaine fusion still is hiermee, net als de licht bruisende variant, calorievrij met heerlijk verfrissende, natuurlijke, fusion smaken. Beide Chaudfontaine fusion varianten (met bubbels en zonder bubbels) zijn in 500ml PET o.a. bij Jumbo, Albert Heijn en bij diverse out-of-home outlets verkrijgbaar.

Dit jaar wordt Chaudfontaine ondersteund door de nieuwe campagne Haal het beste naar boven. Dit is het vervolg op de Perfect op smaak campagne van vorig jaar.
 
Het merk is een samenwerking aangegaan met Jet van Nieuwkerk, bekend van Tip van Jet, 24Kitchen en de dochter van Matthijs van Nieuwkerk.
 
Michiel Roodvoets, Brandmanager Chaudfontaine bij Coca-Cola Nederland: "Aan tafel draait het vaak vooral om één ding: smaak. Smaak begint bij de bereiding van de beste ingrediënten. Die visie past bij Chaudfontaine. Het unieke bereidingsproces en de wijze waarop het mineraalwater aan de oppervlakte komt zorgt voor een mooi en puur product met een gebalanceerde en neutrale smaak. De perfecte begeleider bij een heerlijk glas wijn, goede koffie of een mooi gerecht."

De campagne is zichtbaar via de social mediakanalen van Jet van Nieuwkerk, de eigen kanalen van Chaudfontaine en in verschillende food- en lifestylemedia. Smaakexperts chef-kok Freek van Noortwijk, barista Esther Maasdam en vinoloog Lendl Mijnhijmer zetten Chaudfontaine kracht bij met hun kennis. Social food-influencers The Lemon Kitchen, Culinessa, Luuks Kitchen, Foodlies en Eat Live Travel zijn dit jaar benoemd tot Chaudfontaine brand ambassadeur. Chaudfontaine is sinds 2003 onderdeel van Coca-Cola.

Credits: Concept en ontwikkeling campagne, PR: Coopr | Concept social: Isobar | Mediabureau: Universal Media

www.chaudfontaine.nl

 


 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief