Marketing Report
Colourcake aan de slag voor Mizuno nieuws

Colourcake aan de slag voor Mizuno

Het van origine Japanse sportmerk Mizuno slaat de handen ineen met creatief bureau Colourcake.

Chris Alders, verantwoordelijk voor marketing & product bij Mizuno benaderde Colourcake eind 2021, omdat het team van Mizuno op zoek was naar een creatieve partner om samen een merkidentiteit te creëren voor hun Sportstyle lijn binnen het in 1906 opgerichte sportmerk.

Chris Alders: “Goed creatief werk begint bij een sterke band tussen het bureau en het merk. We voelden direct bij de eerste meeting een sterke klik met het team van Colourcake. Ons doel is dan ook om een langdurige relatie met hen op te bouwen, waarbij het werk wat we samen opleveren beter wordt naarmate we meer creëren. De producten van Mizuno en ons merkverhaal associëren zich met de sneaker scene en de mode branche. Met hun expertise heeft het team van Colourcake deze elementen vertaald en verwerkt in een unieke maar kenmerkende Japanse merkidentiteit. Wij kunnen niet wachten op onze eerste campagne uit te rollen.”

Behalve dat Colourcake met het team van Mizuno de merkidentiteit creëert, zal het bureau hen ook ondersteunen met de uitrol van deze identiteit in de vorm van een globale marketing campagne, web-design, én off- en online retail materialen.

Over Colourcake

Colourcake begon in 2012 als fashion- en lifestyle marketingbureau, maar is inmiddels gegroeid tot volwaardig branding- en contentbureau voor zowel opkomende als gevestigde merken waaronder Patagonia, CitizenM, Scotch & Soda, Tommy Hilfiger, Nike, The Avocado Show, Garcia, Buddha to Buddha, Mizuno en Gorillas.

www.colourcake.com

emea.mizuno.com

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief