Marketing Report
Colourcake verzorgt rebranding Amsterdamse fashion tech start-up Lalaland nieuws

Colourcake verzorgt rebranding Amsterdamse fashion tech start-up Lalaland

Creatief bureau geeft de rebranding van Lalaland de komende tijd vorm. Lalaland bestaat drie jaar en zet AI in om hyperrealistische modellen te creëren in elke maat, vorm en huidskleur voor modemerken en retailers.

Met deze body inclusive avatars wil het bedrijf een meer inclusieve, persoonlijke en duurzame winkelbeleving creëren. Het bedrijf haalde afgelopen zomer via een investering van Orange Wings en Unknown Group, een bedrag van 2,1 miljoen op.

Michael Musandu, founder en CEO van Lalaland: “Colourcakes expertise op gebied van branding en content en het feit dat zij specifiek voor de fashion-industrie werken geeft ons het vertrouwen dat we met de juiste partij in zee zijn gegaan. We kunnen dan ook niet wachten om onze identiteit tot leven te zien komen.”

Floor Slooten,accountmanager bij Colourcake: “We zien deze partnership als een enorme kans. Niet alleen voor Lalaland, maar ook voor ons als creatief bureau om de randen op te zoeken van wat er mogelijk is op het gebied van brand identity en de digitale wereld.”

www.colourcake.com

www.lalaland.ai

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief