Complex NL en PUMA sluiten muzikale campagne Next ‘22 af nieuws

Complex NL en PUMA sluiten muzikale campagne Next ‘22 af

Complex NL en PUMA startten in januari een initiatief voor vrouwelijk muziektalent: Complex Next ‘22. Vijf aanstormende talenten werden hiervoor geselecteerd. De campagne wordt deze week afgesloten met een exclusieve release, coverstory en enorme zichtbaarheid in de vorm van billboards.

De selectie van Complex Next ’22 bestaat uit Bente, Melissa Lopes, Dina Ayada, Dylisa en Yade Lauren. De vijf geselecteerde vrouwen prijken op billboards door heel Nederland. Met name hun zichtbaarheid op de Ziggo Dome in Amsterdam springt in het oog.

Met de geselecteerde vrouwen zijn video’s opgenomen waarin zij een nummer performen en geïnterviewd worden. Tevens prijken zij op de cover van Complex NL. Vrijwel alle talenten hebben het podium gebruikt om een nummer ten gehore te brengen. Voor zangeres Yade Lauren is het de eerste keer dat zij nieuwe muziek uitbrengt, sinds haar nummer één hit In De Nacht. De video’s zijn exclusief te bekijken op het YouTube-kanaal van Complex NL.

Just Another Network

Just Another Network, het jongerennetwerk dat zich richt op het bereiken en empoweren van generaties Y en Z, kijkt terug op een succesvolle campagne. Naast de grootschalige aandacht op Complex NL, is de content zichtbaar gemaakt via kanalen als ParraTV, RapnieuwsTV, RUMAG, AXED en Fucking Feminine. In totaal heeft de campagne meer dan 3 miljoen Nederlanders bereikt.

www.justanothernetwork.com
eu.puma.com

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief