[Cross Media Congres 2021] Carolien van ’t Hek over UM

[Cross Media Congres 2021] Carolien van ’t Hek over UM

23-09-2021 11:22:59 | Door: Saskia van Weert | hits: 1802 | Tags:

Carolien van ’t Hek is CEO van UM, het mediabureau dat als motto Better Science, Better Art, Better Outcomes voert. Tijdens het Cross Media Congres 2021 was ze te gast bij de speciale uitzending van Marketing Report op New Business Radio op locatie.

Carolien van ’t Hek: “Wij adviseren adverteerders in Nederland over wat ze hem hun reclamebudget moeten doen. Of ze dat het best op tv, radio of YouTube moeten uitgeven. Daarnaast kopen we dat ook in. We doen dus alles van advies tot aan inkoop. We hebben een breed palet aan klanten, van Jumbo tot aan American Express. Er is de laatste jaren veel veranderd in de branche, dat maak het ook leuk. Ik werk al 20 jaar bij UM en ben zelf een soort oog in de storm, terwijl de storm van innovaties en veranderingen om ons heen raast.”

Carolien vertelt ook over de verschuivingen in het medialandschap, het belang van de juiste strategie en andere aspecten van haar werk voor UM.

Hier beluister je het hele interview:

Luister ook naar deze podcasts die we op Cross Media Congres 2021 hebben opgenomen:


Meer podcasts over marketing vind je hier: marketingreport.nl/podcastMarketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30 tot 20:00 uur.  

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt gesponsord door Logitech for Business en Clarity.


www.logitech.com
www.clarity.pr
www.um.nl
www.crossmediaawards.nl

 

Sponsors.

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.