Marketing Report
DDMA verwelkomt 16 leden in tweede kwartaal

DDMA verwelkomt 16 leden in tweede kwartaal

De branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service DDMA heeft in het tweede kwartaal zestien leden verwelkomd. Onder meer de Consumentenbond, Roche en de Leprastichting sloten zich aan.

Ook de volgende organisaties kozen in het tweede kwartaal van 2021 voor een DDMA-lidmaatschap: Fieldstars, Happy Horizon (eerder al lid met onderliggende labels), OrangeTalent, Stichting JOGG, Uitblinqers, Spark Agency, E-bot7, Propharma Group, Ok.app, Stichting dEVENTer, Thermosolutions, Fasko Bv en MarkaChing. 

Diana Janssen, directeur van DDMA: “Ik ben blij dat onze groei zich ook in 2021 voortzet. In het afgelopen kwartaal wisten organisaties uit diverse sectoren van farmaceuten tot goede doelen ons weer te vinden. Het verhaal van DDMA is dan ook sectoroverstijgend: al onze leden zetten datagedreven marketing in om relevante ervaringen voor (potentiële) klanten, leden of donateurs te realiseren. Wij helpen ze daarbij, onder meer door ze samen te brengen voor onderlinge kennisdeling en met inspiratie en advies vanuit onze commissie en juristen.

In het tweede kwartaal van dit jaar organiseerde DDMA 28 kennisevenementen allemaal nog digitaal en werden verschillende onderzoeken en hulpdocumenten gepubliceerd. Met een talkshow, onderzoek en interviewserie stond de cookieless world volop in de schijnwerpers. Ook was er met verschillende voorlichtingssessies en adviesgesprekken veel aandacht voor de herziene Telecommunicatiewet, die op 1 juli 2021 is ingegaan. In het najaar staan weer verschillende grote live evenementen op de planning, zoals de DDMA Email Summit, Friends of Search en de Dutch CRO Awards. Ook komt de cookieless world terug op het programma.

www.ddma.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief