DDMA-whitepaper over cookieless world

DDMA-whitepaper over cookieless world

Data-driven marketing is op dit moment met een ongekende transformatie bezig. Zowel wetgevers als tech-partijen nemen privacybevorderende maatregelen en de consument wordt steeds privacybewuster. DDMA komt met een whitepaper en een serie events aan. Ook zet de branchevereniging de jaarlijkse DDMA Barometer opnieuwin het teken van het verdwijnen van third-party cookies.

Vijf DDMA Commissies sloegen afgelopen najaar de handen ineen voor een serie van 3 Deep Dives over de cookieless world. De whitepaper bevat de belangrijkste inzichten uit deze eventserie, aangevuld met actuele updates uit de eerste maanden van 2022. In de whitepaper is onder meer te lezen waarom de cookieless world een kans is, hoe compliant om te gaan met first-party data en wat de meest uitdagende measurement-dilemma’s (en oplossingen) zijn. Zo bevat dit document alles wat marketeers nu moeten weten over de cookieless world.

Onderzoek: wereld zonder cookies

In de Barometer van 2021 onderzocht DDMA al hoe goed organisaties zijn voorbereid op een wereld zonder cookies. Ook dit jaar richt dit jaarlijkse onderzoek zich op de manier waarop organisaties met het verdwijnen van third-party cookies omgaan en met welke alternatieven zij bezig zijn. Zo meet de branchevereniging de voortgang en veranderingen in de branche.

De DDMA Whitepaper is te downloaden op ddma.nl.

www.ddma.nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.