Marketing Report
[De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent nieuws

[De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment.

Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Erik Dijkman, partner bij Bambuu.

Laurenze Meskers is de beste marketeer waar ik tot toe mee heb gewerkt in 15 jaar. Klein van stuk, groots in kennis. Wordt ingevlogen bij de top 10 klanten van Bambuu met de meeste complexe vraagstukken. E-commerce strategieen bedenken en implementeren met gevolg een flink zet omzet voor klanten, complexe meetbaarheid issues oplossen. Winnende Google-ads aanpak in competitieve markten. Een kritische denker van onderscheidende online marketing tactische en strategische keuzes.

Werkt hier 3 jaar en heeft zich in die tijd opgewerkt van mdr marketeer naar snr marketeer en is ook teamlead bij het bedrijf. Maakt marketeers en het bedrijf beter.

Werkt onder meer voor Huisdierenbazaar en Barts, VAPRO Recruitment aan de e-commerce/online marketing strategie en optimalisatie. 

Raymond Kingma is in vier jaar tijd van stagiair tot senior marketeer opgeklommen. Net als Laurenze een jongen die aangaat op techniek en complexe marketingvraagstukken. Heeft baanbrekende resultaten met onze klant Inpromo gerealiseerd met een uitgekiende marketingaanpak. Zijn kracht zit in marketing automation, CRO, e-commerce en grootschalige marketingcampagnes versneld launchen.

Werkt zelfstandig aan de (digitale) marketingaanpak bij ons voor landelijke groeibedrijven als Groenhart en Joinuz

En als laatste vanuit mijn team wil ik Nina Chrispijn voordragen. Een creatieve marketingprofessional die nu de eerste stappen aan het zetten is als Marketing Strateeg bij Bambuu. Een veeleisende baan waar zij als frisse twintiger nu mee aan de slag is gegaan, en van marketeer nu de stap maakt naar deze rol. Zij is in staat om strategische, creatieve marketingplannen te presenteren bij klanten en MT's van bedrijven aan het denken te zetten. Gecombineerd met een creatieve geest waardoor zij met een eigen blik naar bedrijven kijkt. Knap. Zij heeft zich tot beginnende marketeer in paar jaar tijd doorontwikkelt naar een strateeg in opleiding. Voor de middel- en lange termijn een hele krachtige professional.

Zij werkt als marketeer en strateeg voor bedrijven als Bouwmensen en Westpoort.

Over De Belofte 2022


De Belofte 2022
wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam.

De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder.

De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

Iedereen mag mensen voordragen voor De Belofte 2022. De laatste dag dat dat kan, is op maandag 23 mei 2022

Stuur jouw voordracht(en) met motivatie van jouw keuze naar bas@nederlandsmedianetwerk.nl.

Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

www.crossmediacongres.nl

www.resultrecruitment.nl


Lees ook:

[De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent

[De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan

[De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz

[De Belofte 2022] Jeroen Krikke over Liana Garcia-Dos Santos en Sophie Thijssen

De Belofte 2022] Claudia van der Vlugt over Elizabeth Geul en Nathalie Goede


Sponsors


Abonneer je op onze nieuwsbrief