Marketing Report
[De Belofte 2022] Terence de Waard (DEPT) over talent

[De Belofte 2022] Terence de Waard (DEPT) over talent

Dit jaar wordt voor de zesde keer de De Belofte gekozen. Deze prijs is in het leven geroepen door Media Meetings in samenwerking met Result Recruitment. Wij publiceren de voordrachten van verschillende mensen in het vak. Aan het woord is Terence de Waard, Head of Marketing Netherlands bij DEPT.

  • Shelley Zwartjes is SEO consultant bij DEPT. Binnen vijf jaar tijd heeft zij zich van werkstudent tot senior SEO consultant ontwikkeld. Met haar 25 lentes jong, is ze de jongste senior in het team. Haar passie ligt bij het vinden van de juiste synergie tussen SEO en SEA. Ze volgt de ontwikkelingen van beide disciplines op de voet en weet altijd de gulden middenweg te vinden om de klant zo goed mogelijk te helpen. Ze draait haar hand niet om voor het maken van SEO strategieën, het doen van pitches en delen van haar kennis met de trainees en juniors in het team. Ze werkt op uiteenlopende klanten zoals KPN, Aruba, Parnassia Groep en Avans+. Ze is een rising star die het nog ver gaat schoppen in de online marketing wereld.
  • Waar de meeste agency's voor het ontwikkelen van display ads developers en designers in dienst hebben, heeft DEPT Mitch van den Akker. Mitch heeft binnen 1 jaar een display design afdeling opgezet en ervoor gezorgd dat binnen heel DEPT, Mitch dé persoon is om jouw ads door te laten concepten, designen én bouwen. Hij wist veel interne teams en klanten ervan te overtuigen gespecialiseerde externe bureaus vaarwel te zeggen en hun banners door hem te laten maken. Van concept tot coderen, hij kan en doet het allemaal.
  • Maeve van Ettekoven begon haar carrière bij het Red Bull hoofdkantoor in Salzburg als Global Music Marketing Trainee. In twee jaar groeide ze naar Global Marketing Project Manager, waar ze verantwoordelijk was voor de strategie en uitrol van Red Bull’s global music marketing programmes. Na Red Bull maakte Maeve de overstap naar de bureauwereld bij DEPT. Ze kreeg de opdracht om de strategierol binnen een bureau zo snel mogelijk in de vingers te krijgen. Dat hoefden we haar niet twee keer te zeggen. Binnen no time was ze up-to speed met de benodigde kennis en paste ze tools toe alsof ze nooit anders had gedaan. Maar eigenlijk wisten we na een week al dat we een talent binnen hadden gehaald. Veel skills die goede strategen hebben, had Maeve al van nature en hoefden we haar niet bij te brengen. We zijn het er bij DEPT dan ook roerend over eens dat dit wel eens een hele grote kan gaan worden.
    Waarom Maeve de belofte van 2022 is: Aangeboren talent voor (creatieve) strategie | Ontzettend groot en snel leervermogen (werp maar 1 blik op haar CV) | Navigeert moeiteloos strategische klantgesprekken en creatieve brainstorms | Gebalanceerd, pragmatisch en oplossingsgericht | Met haar culturele voelsprieten brengt ze een fris perspectief en een positieve impact op de maatschappij | Een leuk, interessant en fijn mens om mee te werken
    Haar werk spreekt ook voor haar: Haar eerst campagne bij DEPT voor Philips werd opgepikt door de pers en viel meermaals in de prijzen | Ze gaf bol.com een extra vleugje modegevoel in de voorjaarscampagne
  • Lok Sam Foo is SEO-consultant bij DEPT. Begonnen als trainee en doorgegroeid naar senior in slechts drie jaar tijd. Lok Sam heeft een enorm stijle learning curve laten zien en draaide als medior consultant al een van onze grootste klanten. Hij houdt zich vooral bezig met technische SEO, innovatie en internationale samenwerkingen met onze andere DEPT kantoren.  Zo is hij een van de breinen achter ons keyword cluster model en werkt hij op grote internationale klanten als Brooks, Diageo en Avira. Hij is hard op weg om een van dé kenners op het gebied van innovatie en SEO te worden.

www.deptagency.com/nl-nl

    Over De Belofte 2022

    De Belofte 2022 wordt bekendgemaakt op woensdag 8 juni tijdens het Cross Media Congres 2022 in Amsterdam. De mediabelofte 2022 werkt in media- of marketingcommunicatie, bij een exploitant, bureau of adverteerder. De mediabelofte 2022 moet op 8 juni 2022 jonger dan 30 jaar zijn.

    Hier staat een overzicht van alle talenten die tot dusver zijn voorgedragen

    www.crossmediacongres.nl
    www.resultrecruitment.nl


    Lees ook:

    [De Belofte 2022] Arno Peperkoorn over talent

    [De Belofte 2022] Thijs Jaski (Yune) over Ferdi Gökhan

    [De Belofte 2022] Mark Schoones over Meike Ondersteijn en Daryl Fransz

    [De Belofte 2022] Jeroen Krikke over Liana Garcia-Dos Santos en Sophie Thijssen

    [De Belofte 2022] Claudia van der Vlugt over Elizabeth Geul en Nathalie Goede

    [De Belofte 2022] Erik Dijkman (Bambuu) over talent

    [De Belofte 2022] Titus, Tom en Dirk (Tonny Media) over talent

    [De Belofte 2022] René Adriaan van der Mark en Laura Hogendoorn (familyblend) over talent

    [De Belofte 2022] Leonne Van de Ven (De Wolven) over talent

    [De Belofte 2022] Anita, Marleen en Barbara (Libelle) over talent

    [De Belofte 2022] Nadifa Jama (iO) over talent

    [De Belofte 2022] Jocelyne Pieterse over Jessica Rijnders, Julie Staneke en Senna Bleeker

    [De Belofte 2022] Martijn Vlasblom (M2Media) over talent

    [De Belofte 2022] Flip Kylian Adams | Jesse Bleekemolen | Less Goes | Lidwien Deuss | Pien van der Togt | Sara Moeniralam

    [De Belofte 2022] 12 voordrachten uit het marketingvak


    Uitgelicht





    Abonneer je op onze nieuwsbrief.