Marketing Report
Dept lead agency voor spellenmaker Jumbodiset

Dept lead agency voor spellenmaker Jumbodiset

Jumbodiset kiest voor Dept als lead agency. Het spel-, puzzel- en speelgoedconcern versterkt daarmee zijn merken in vijftig landen waarin zij wereldwijd opereert en zet in deze digitale tijd in op meer schermvrije gezelligheid en plezier.

Jumbodiset is bekend van onder andere Stratego, Rubik’s, Mens Erger Je Niet en de puzzels van Jan van Haasteren. Het bedrijf is ontstaan uit de fusie van het Noord-Europese Koninklijke Jumbo B.V. en het Zuid-Europese zusterbedrijf Diset S.A.

Met een flink aantal nieuwe producten en een vergrote focus op digital zet het concern niet alleen in op meer schermvrije gezelligheid, maar ook op verdere groei. Dept gaat het bedrijf helpen door onder andere te ondersteunen op het vlak van digital marketing, branding en creatie.

Erwin Bossers, Strategy Director bij Dept: “Als agency en marketeer is het fantastisch om met deze merken en producten aan de slag te mogen. Dat hun rijke verleden niet in de weg staat van de toekomst, blijkt onder andere wel uit de digitale stappen die ze willen maken. Zo is Machteld Koch, met haar jarenlange en brede marketing ervaring, een mooie toevoeging als hun nieuwe CMO.”

Machteld Koch, CMO van Jumbodiset: “Met onze nieuwe marketing strategie, waarbij we voor een omni-channel aanpak gaan, was dit hét moment om met Dept als integrated agency te gaan samenwerken. We zien een trend waarin mensen bewust kiezen voor schermvrije tijd met elkaar, en dat is precies waar we naar streven; vrienden en familie samen om de tafel brengen voor gezelligheid, plezier en écht persoonlijk contact. Juist nu, in deze digitale tijd.”

www.jumbo.eu
www.deptagency.com

 

 

 

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief