Dept ontwikkelt digitale expositie 150 jaar Bijenkorf

Dept ontwikkelt digitale expositie 150 jaar Bijenkorf

09-03-2020 09:30:18 | Door: David de Jong | hits: 3431 | Tags:

Dept heeft samen met de Bijenkorf een website ontwikkeld die het 150-jarig bestaan van het warenhuis viert. De website laat de verschillende decennia zien middels illustraties, motion en geluidsfragmenten.

Voor het 150-jarig bestaan pakt Bijenkorf uit met onder meer jubileumproducten, bijzondere etalages, ervaringsgerichte installaties en een digitale expositie in de vorm van een website. Een maand lang werkten creatieven en ontwikkelaars samen. Dsynergie tussen de verschillende specialisten is te zien op de website: een digitale ervaring waar de gebruiker verrast wordt met motion design. 

Elbert Chang, senior manager digital content bij Bijenkorf: "Op de website nemen we de klant mee op een reis door de tijd. Door de nauwe, multidisciplinaire samenwerking met Dept konden we een grensverleggende website ontwikkelen, waarin illustraties tot leven komen en visuele en auditieve componenten de ervaring nog tastbaarder en persoonlijker maken voor de klant.” 

Max Pinas, creative director bij Dept: “Het is heel leuk om te zien dat we in zo’n kort tijdsbestek samen met Bijenkorf zoveel voor elkaar hebben gekregen. Daarnaast was het een bijzondere ervaring om vanuit creativiteit en technologie, historische beelden op zo’n innovatieve manier te kunnen inzetten.” 

www.deptagency.com
www.debijenkorf150jaar.nl
www.debijenkorf.nl

 

 

 

 

Meld je aan voor de Marketing Report nieuwsbrief

Volg Marketing Report op Twitter

Word lid van de Marketing Report Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie



.
.
.
.