Marketing Report
Dept zet 25 brand ambassadors in voor Signify

Dept zet 25 brand ambassadors in voor Signify

Dept gaat samenwerken met influencers voor Signify, het voormalige Philips Lighting. 25 brand ambassadors uit Nederland en België gaan content creëren op het gebied van licht. Merk en influencer trekken zo samen op om connected verlichting (Philips Hue) en non-connected verlichting, zoals tuinverlichting en vintage-look decoratieve LED-verlichting, onder de aandacht te brengen.

Philips en Dept werken inmiddels 7 jaar samen voor onder andere Philipsverlichting, Philips Domestic Appliances, Philips Mother & Child Care en Philips Oral Health Care. Signify richt zich voor haar consumentenverlichting op het informeren, inspireren en concreet verder helpen van haar (potentiële) klanten. Met deze samenwerking slaat Dept een nieuwe weg in door doelgroepen via alternatieve en innovatieve manieren te bereiken.

Sam Zonjee, Digital Marketing Manager bij Signify: “Samenwerken met influencers is interessant en uitdagend omdat het mensenwerk is. Dat vraagt om tijd, aandacht en afstemming. Het is dan ook heel waardevol dat we samen met Dept zowel de strategie als de invulling tactisch en operationeel kunnen uitwerken. Zo ontstond er een jaarplan, waarbij verschillende categorieën verlichting een verschillende aanpak hebben gekregen om inspirerende content bij onze doelgroep te krijgen.”

Japie Stoppelenburg, Creative Director bij Dept: “Met toffe content willen we het grote publiek kennis laten maken met de verlichting van Signify. Influencers kunnen op een voor hun volgers interessante manier laten zien hoe je verlichting onderdeel kunt maken van je huis en tuin. Een gaaf project om aan te werken!”

www.deptagency.com/nl
www.signify.com/nl

Uitgelicht





Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief